erickhaledhot

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Moa Gustafsson - 1 januari 2012 19:51



Har ingen aning vem som håller Eric man Eric är bara 12 år på denna foto han var tydligen lika söt då men nu hetare hihih ^^

Av Moa Gustafsson - 1 januari 2012 19:33

Av Moa Gustafsson - 1 januari 2012 15:52

Var ute själv vid isen var i Idrefjäll och åkte skridskor helt plötsigt ramla jag i vattnet. Så kände jag någon drog upp mig och den personen som räddade mig var Eric Saade! jag sa bara - Eric Saade!? Vad gör du här? Eric sa " Ssshh inte så högt , kom så går vi till stugan så du blir inte sjuk sa Eric tyst. När jag gick satt på mig nåt varmt tände Eric en brasa och gav mig en kopp te. Eric sa " Vad heter du? " Jag heter Cassandra sa hon. Eric sa " Okej , vad hände där ute? Cassandra sa " Jag var ute åkte så snubblade på nåt , Vad gör du i Idrefjäll? sa Cassandra. Eric sa " Jag är på semester i två veckor i Idrefjäll men det är bara du av fansen som vet sa Eric.Cassandra sa " Vad kul , jag ska oxå stanna två veckor. Eric sa " vill du gå ta en fika? Cassandra sa " ja det kan vi ta "





Vad tycker ni om den? Skriv kommentarer vad ni tycker

Av Moa Gustafsson - 1 januari 2012 14:48

 


Hej jag heter Moa som är snart 14 år! fyller den 9 mars , jag ska kanske gå på pop expoplison i april i Västerås! Jag gillar as mycket musik som våran Eric och Danny! Jag gillar Eric sjukt mycke i mello 2011 men jag hörde Eric första gången 2010 tänkte är inte Killen ifrån WhtasÚp men det var det! Jag bor i Eskilstuna , jag hoppas ni gillar min blogg och det gör mig extra om ni tipsar andra som gillar eric! Det fick reda lite om mig Bye bye ^^

Av Moa Gustafsson - 1 januari 2012 14:33

http://www.youtube.com/watch?v=2qUA1NEeE2c Alice Svensson heter tjejen plus ifrån manboy dansare ifrån mello 2010


http://www.youtube.com/watch?v=KF6-HbNB9H4&feature=related Bröllop!

Av Moa Gustafsson - 1 januari 2012 14:15


Jag vet det är inte jul men här sjunger Eric " This Chrismas "


Av Moa Gustafsson - 1 januari 2012 14:04

 


Det konstiga ett fan har sagt till Eric är " jag älskar din nacke "

Av Moa Gustafsson - 1 januari 2012 13:17

Ställa frågor till mig på kommentarer eller ställ vad som helst bara! Jag har inget att göra så ställa på bara! Det behöver inte handla om Eric du kan berätta om dig du vill eller ställa frågor vem jag är så!

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards