erickhaledhot

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Moa Gustafsson - 22 januari 2012 15:57


När Cassandra och Eric har packat klart badkläder så åkte dem till badhuset.


Casandra hade en röd bikini på sig och Eric hade blå gröna badshorts på sig.Senare kom det vågar så Eric och Cassandra tog en gummibräda satt på den och åkte med vågorna.


Cassandra och Eric skratta och ler! Cassandra sa " Det var kul med vågen eller vad säger du? " Eric sa " Ja det var jätte kul!  

  


Senare gick Cassandra och Eric upp och bastade tillsammans  

Det var en härlig dag för Eric och Casandra. Dem gick och delade på en jordgubbs milkshake och drack och titta rakt i varandras ögon. Eric gick fram och Cassandra satt kvar då kysste Eric Cassandra på munen. Cassandra svimmade så Eric lyfte upp henne in henne i bilen låg hon på Erics axel. Eric sa " Nu är du min nya flickvän " Cassandra vart röd som en tomat och sa" haha okej" och började skratta o le. Sen hållde dem om varann.  


Vad tycker ni??



Av Moa Gustafsson - 22 januari 2012 12:35


 


Av Moa Gustafsson - 22 januari 2012 12:34

 

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards