erickhaledhot

Alla inlägg under januari 2012

Av Moa Gustafsson - 29 januari 2012 18:24

 

Av Moa Gustafsson - 29 januari 2012 15:38

 A new special offer in the Official Saade Shop!! Check it out, you get a poster for free when you order the black t-shirt!!!

//Team Saade


översätt; En ny special offer i officiella Saade Shop!! Kontrollera den ut, får du en affisch gratis när du beställer en svart t-shirt!!!

Skynda


Av Moa Gustafsson - 29 januari 2012 13:51

 

Av Moa Gustafsson - 28 januari 2012 22:59


0.13 ser ni Eric han kommer vara med där nångån om jag hittar klippet så lägger jag upp den så fort jag kan!


TV
Av Moa Gustafsson - 28 januari 2012 19:37


Imorse när Eric och Cassandra vaknade så var det mycke oljud utanför dörrn. Det var reportar och frågade Cassandra " Hur känns det vara Erics flickvän? , hur träffas ni? "


Cassandra stängde dörren fort panik fullt och Eric sa " Vem var utanför ?" Cassandra sa " Ehm.. inget det var bara Room Service "  



Eric sa " Då så ska vi gå ut?" Cassandra sa " Känner att inte gå ut idag vad säga att vara inne och ha mysigt kolla någon film?"


Eric sa " Okej vilken film har du tänkt? " Cassandra sa " En av mina favoritet filmen heter" Snuten i Hollywood " Eric började skratta och sa " Det är också en av mina favoriter vilket perfekt val! ".

  


Senare när reportna stack så gick Cassandra och Eric köpte chips, coca cola och andra smått och gott. När Eric och Cassandra hållde på somna så ringde Erics manger Tomas Lingeman och sa " Vaa har du skaffat flickvän nu på din semester ? " lät chockad. Eric sa " Japp hon är riktig sötnos hon heter Cassandra ".Sedan sa Cassandra " Vad fort det har gått vi har ju en vecka kvar här i Idrefjäll " Eric gäspade och sa " Japp det har varit jättekul att träffa dig! Annars visste inte jag inte vad jag skulle roa mig med här uppe " Sen somnade framför filmen.

 Vad tycks? :) Jag börjar få slut på idéer skriv gärna förslag snälla!

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards