erickhaledhot

Alla inlägg under januari 2012

Av Moa Gustafsson - 28 januari 2012 17:51

  Novell kommer senare!  

Av Moa Gustafsson - 27 januari 2012 20:02

 

2008 den 25 mars så vart Eric medlem i Facebook

Av Moa Gustafsson - 27 januari 2012 17:19

 

Av Moa Gustafsson - 27 januari 2012 17:13


När Eric och Cassandra åkte ifrån badhuset så blev ju Cassandra Erics blivande flickvän. Eric tog fram en ask och gav den till Casandra och sa " Öppna den " .  


Cassandra öppnade och vart förvånad och sa " Oh gud den var underbar tack så mycket " Cassandra gav Eric en kram och en puss på kinden.


Cassandra satt på sig halsbandet , gick ut i bilen och hållde Eric i handen. Eric ställde en fråga

  

" Vill du gå på " Pure " och fira att du är min flickvän? " Cassandra sa " Ohja varför inte vi kan festa hela natten lång " Eric sa " Jaaa jag hämtar dig en stund så vi kan byta till finkläder och slippa bära på badkläder "Cassandra sa " Japp sen om en stund sötnos " Eric börja le stort och sen gick sin väg.


" Vill du gå på " Pure " och fira du är min flickvän? " Cassandra sa " Ohja varför inte vi kan festa hela natten lång " Eric sa " Jaaa jag hämtar dig en stund så vi kan byta till finkläder och slippa bära på badkläder "Cassandra sa " Japp sen om en stund sötnos " Eric börja le stort och sen gick sin väg.  


Efter stora festen vart Eric och Cassandra trötta och Cassandra sa " Vill du sova inne hos mig "? Eric gäspade och sa " Ohja ligga och mysa "Sen sommnade dem


  

Hoppas den var inte för kort. Skriv gärna vad ni tycker. Skriv oxå gärna förslag som ska hända nästa kapitel.


Av Moa Gustafsson - 26 januari 2012 18:52

             

Av Moa Gustafsson - 26 januari 2012 18:21

  

Av Moa Gustafsson - 25 januari 2012 21:07

  Katten ifrån Shrek mästerkatten i stövlar som ni inte visste det :)

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards