erickhaledhot

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Moa Gustafsson - 8 februari 2012 18:06

Eric är med i P4 i morn kl 07:30 eller 19:30. Och Wild kidz är på Barnkanalen säger dem mitt fel

Av Moa Gustafsson - 8 februari 2012 18:01

Hey alla! Är på resande fot några dagar nu för att göra lite promotion för POP EXPLOSION! Jönköping nästa! Jag längtar sjuuuukt mycket tills premiären!
Hur uppnår man "POP EXPLOSION"? Det är upp till er! Publiken måste jubla/låta så mycket att decibel mätaren slår rött. Varje gång den slår rött, kommer jag in på scen! DET är "Pop explosion"!
Nu är det intervjuer på gång! Kärlek..


Av Moa Gustafsson - 8 februari 2012 17:26




Cassandra och Eric har lyssnat på artister. Senare kom Omar Rudberg och sa " Tjena Eric hur är det läget Och vem är denna tjej med dig?". Eric sa " Känner du igen mig när jag är utklädd? Jo det är bra och det här min flickvän Cassandra." " Hej " Sa Cassandra. Omar vart tyst i en minut och sa " Jaha är det massor reportarar därför gömmer ni er`? Eric och Cassandra samtidigt " Japp det är därför " Omar satt med Eric och Cassandra när showen var slut frågade Omar " Vill ni följa med in i mitt rum?" Eric sa " Skulle vilja men vi måste packa för vi går hem till Stockholm i morn".


Omar sa" Jaha vad tråkigt skulle vilja vi kunde ses mer. Cassadra sa " Det skulle vara kul och här ta mitt nummer så kan vi ringa eller smsa till varann. Omar vart glad kramade Cassandra och Eric och sa " Hejdå vi hörs på telefon". Sen gick Eric och Cassandra i hand i hand och packade ihop i rummet.


 

Hoppas det blir inte för kort skriv gärna vad ni tycker nifår säga jag ska försöka förbettra mig men jag behöver hjälp av eran fantasi :)


Av Moa Gustafsson - 8 februari 2012 17:12

Glöm inte köpa biljetter om ni har inte gjort det!!


Av Moa Gustafsson - 8 februari 2012 17:07

 


Hejsan alla Saadefans! Nu är mitt internet tillbaka nu köra jag så mycket uggdradering! LETS GO!

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards