erickhaledhot

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Moa Gustafsson - 12 februari 2012 14:00


Igår åkte Cassandra och Eric ifrån Idrefjäll.


Eric sa " Wow vad fort veckorna har gått i Idrefjäll! " Cassandra sa " Ja verkligen det var roligt att roa mig med dig där uppe ".


Eric skulle in i sin studio och spela in en ny låt då kom Robin Stjernberg och Eric bara skrek " Hej Robin" Robin kom sa " Hej läget Eric? Kul att se dig igen Cassandra". Eric tittade konstigt på Cassandra och sa " va känner du Robin?" Cassandra nicka och sa " Såklart jag gör för Robin är min syssling " Robin kramade Eric och Cassandra. Robin sa" Kul att ses igen Eric hoppas du kommer ha det så bra och Cassandra vi ses ett par veckor på släktträffen". Cassandra sa " Japp det gör vi , hörs på telefon ". Cassandra sa " Har du saknat Robin"? Eric sa "Såklart jag har gjort vi har ju inte sett varann på länge." Eric satt planera på sina låtar på " POP EXPLOSION " för det var snart dags det skulle börja för det börjar om ett par veckor. När Eric jobbade så kom J-son ( Julimar Santos ) pratade med Cassandra och frågade " Hur känns att vara här sis? " Cassandra skrattade och sa " Jo det känns bra bro " På kvällen skjutsade Tomas Lingeman hem Eric till sig och Cassandra till sig.


Sen somnade dem men i morn blir det en tuff dag.!


Det var ett kapitel vad tycker ni?? Skriv i kommentarena! Please!    


Av Moa Gustafsson - 12 februari 2012 13:50

 

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards