erickhaledhot

Alla inlägg under februari 2012

Av Moa Gustafsson - 25 februari 2012 18:03

Vi laddar upp med en tävling inför Schlagerfesten i Allum imorgon (läs mer på http://www.allum.se/Kjopesentre-SE/MAL32111/Nyheter/Ar-du-morgondagens-stjarna-/)!

Vill du se Eric Saades POP EXPLOSION CONCERT i Lisebergshallen 18/4?
Gilla Allum och dela inlägget, vinnaren meddelas på måndag! — på http://www.ericsaade.com/



Av Moa Gustafsson - 25 februari 2012 17:59

  Eric är mesig för skräckfilmer han föredrar actionfilmer

Av Moa Gustafsson - 25 februari 2012 13:07

  Nu är Eric frisk igen!   

Av Moa Gustafsson - 24 februari 2012 15:45

I Början av året möttes vi av nyheterna att det var slut mellean Molly Sandén , 19 och Eric Saade, 21 Men vad var det egentligen som hände? I nya nummret av veckorevyn ger Molly en exkulsiv intervju om uttbrottet , uttbrottet och singellivet.

Det har hänt en hel del i Molly Sandéns liv den senaste tiden.Cirkusen kring Melodifestivalen , men mest omvävlande: Uppbrottet med pojkvännen och sambon Eric Saade.

- Att det tog slut med Eric skakade om mig , vi var nästan ihop i fem år. Den första veckan efter att vi tagit bestlutet kunde inte jag ens går upp ur sängen. Jag hade ingen ork , och såg ingen mening att gå en genom utanför dörren.

Hur hanterar du det?

- Jag klarade inte av att vara ensam, så mina systrar och närmaste kompisar turas om att sova hos mig och se till att jag fick mat. Trots det har jag nästan rasat ner tio kg ner i vikt. Det har redan kommit frågor till bloggen om varför jag har gått ner i vikt.Jag vill inte att nån ska tro i aktivt val, för det är det inte.

Hur känns det idag?

- Eric stod nära och tog upp mycket av min tid och mina tankar , nu är det inte så längre. Jag försöker inte på om jag saknar han eller inte.Visst saknar jag det vi hade tillsammans , men vi kan inte gå tillbaka till det vi hade. Jag har gått vidare nu och det har han också gjort.

Önskar du att det hade varit annulunda , att ni hade varit tillsamman?

-

Nu sähär efterhand är jag ändå rätt gladsom det blev, jag mår jättebra och käner att jag har hittat eb trygghet i sitauationen. Sjävklart har det varit tufft ,men helt ärligt så känner jag mig tio gånger starkare nu än innan.

Av Moa Gustafsson - 24 februari 2012 14:20

 

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards