erickhaledhot

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Moa Gustafsson - 30 mars 2012 18:40

Eric Saade.

Försäljningen går utmärkt”

Artistkollegorna sågade Eric Saades dyra backstagebiljetter.

Nu har biljetterna sålt slut både i Helsingborg och Malmö.

I kväll har Eric Saade, 21, premiär för sin stora inomhusturné ”Pop explosion” i Helsingborg.

Efter konserten har fansen chans att möta sin stora idol backstage för bilder, autografer och en pratstund - för 1 495 kronor.

Nöjesbladet har tidigare skrivit om ilskan hos delar av Saades artistkollegor över att han över huvud taget tar betalt för att träffa sina fans.

Slutsålt

Men försäljningen uppges gå bra - så pass bra att backstagebiljetterna är slutsålda både i kväll och i morgon i Malmö.

– Det går alldeles utmärkt. Det är fullsatt på den kvoten både i dag och i morgon. Det ska vara exklusivt med 15-20 personer max på varje ställe, och det är vad det är också, säger Eric Saades manager Tomas Lingman.

Till välgörenhet

Det innebär att backstagebiljetterna redan har dragit in mellan 45 000 och 60 000 kronor. Enligt Tomas Lingman går alla intäkter oavkortat till stiftelsen Min stora dag.

– Den tanken har funnits med hela tiden, säger han.

Själv är han inte förvånad över alla de starka reaktioner som uppkommit.

– Nej, egentligen inte. Jag blev mer förvånad över att folk inte är lite mer öppna för nya idéer, det är lite tråkigt ibland i Sverige, det blir lite trångsynt,säger han

Av Moa Gustafsson - 30 mars 2012 17:55

  Snart börjar vi allla har väntat på POP EXPLSION PREMIÄREN! BARA EN TIMME KVAR SEN DRA FREDAGSMYSET IGÅNG!!

Av Moa Gustafsson - 30 mars 2012 17:52

Eric Saade!

Visste ni att Eric Saade tar 1.500:- för autograf + bild med honom under hans turné?! Det är så pinsamt och löjigt så jag döööör..!! Snacka om storhetsvansinne eller säger ni gott folk..? Bilder och autografer tar man med fans för att visa att man uppskattar dom och vill visa att man är en riktig person. Han kan inte bry sig ett smack om sina fans om han håller på såhär..

SKÄRPNING ERIC SAADE!!!

 Min åsikt: Hatar alla lägger sig i dirket när Eric skullle börja sälja backtage

Av Moa Gustafsson - 30 mars 2012 17:18

Ni kan skicka era Pop Explosion till mig så lägger jag upp dem på bloggen! Kram :) Ha så kul som ska till Helsingborg!

Av Moa Gustafsson - 30 mars 2012 16:53

Glada och nöjda barn från Min Stora Dag som precis sett genrepet och träffat Eric!

//Team Saade

Av Moa Gustafsson - 30 mars 2012 16:38

Jag var inne på twitter och skrev till Eric Saade skrev " Today! it's Pop Explosion:D " Gissa vem som RT ( Reetweeta) mig?! Jo det var Eric här kommer bild bevis  

För er som har twitter heter jag Moasaadejed ni följer mig så följar jag tillbax

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards