erickhaledhot

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Moa Gustafsson - 27 april 2012 19:47

Serneholt och Saade. Foto: Carolina Byrmo/Robin Lorrentz-Allard

På Melodifestivalens efterfest smög ­Marie Serneholts hand ner till Eric Saades rumpa.

Nu tycks artisterna ha flyttat sitt flirtande till Facebook.

”Jag ska ligga med en viss Saade ikväll!”, skrev Marie på sin sida nyligen — vilket fick flera branschkollegor att hänga på gilla-knappen.

”Men så trevligt”, tyckte bland annat ­Andreas Lundstedt.

Saades svar

21-årige popgossen Eric Saades kommentar var ”Soft;)” — innan han plötsligt krävde ­ersättning:

”Kostar 1 495, glöm inte det”, skrev han med anspelning på sitt kritiserade backstagepris.

Marie Serneholts statusuppdatering ska ha varit ett spratt av hennes vänner som försöker tussa ihop de nyblivna singlarna.

Marie bröt upp från Måns Zelmerlöw, 25, i somras medan Eric och flickvännen Molly ­Sandén, 19, gjorde slut i januari i år.

Tyvärr, Eric har redan en cruch på...

Eric Saades senaste crush tycks dock vara Tone Damli, 24 – som han snart släpper en duett med.

Sångaren blev knäsvag när han träffade norskan.

— Jag kunde knappt titta på henne. Jag hoppas att vi kan göra en riktigt sexig musikvideo tillsammans, säger han till VG.

— Hon har blivit korad till Norges sexigaste, och jag har blivit korad till Sveriges sexigaste man. Det måste vara en skitbra kombination, säger EricTone. Foto: VGhttp://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article14745960.ab

TROR INTE PÅ ALLT NI LÄSER!!!

Av Moa Gustafsson - 27 april 2012 18:48

       

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards