erickhaledhot

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Moa Gustafsson - 12 maj 2012 19:33

 

* Nästa dag var den storadagen det var en dansbattle,

Mot Team Saade VS Complete

Priset var en resa och en check med 8500kr!

Complete började dansa dem fick 95/100 poäng! Complete sa " Slå det om ni kan haha! " Så Körde jag och teamet vi fick 99/100 poäng , Complete kunde inte tro sina ögon dem helt plötisgt började svimma. Jag bestämde mig att åka till Spanien med nära och kära med pengarna och resten får gå till Min Stora Dag!.

* Pure

Vi firade med min seger på Pure hela natten lång. Jag och Molly dansade på dansgolvet och mamma och pappa satt vid baren. Vi festade länge , så kom det en okänd person som var inte bjuden som tog Molly på backen. Jag rört till och sa " Låt bli min flickvän" Molly sa " Ta det lungt älskning , kom vi går nån annanstans " Efter 5min senare kom han tillbaka och hällde iskallt vatten över mig!. Jag vart vansinne arg och sa " Vad fan vill du? , vem släppte in dig på min fest" Mannen sa " Haha! Jag tog hand om dem , Nu är det mitt fest " Jag ringde polisen dem kom tog ut killen, Jag är fortfarande blöt efter iskalla vattnet så , jag gick skakade lite på kroppen. Molly tog in mig ett rum knäppte loss min skjorta och torkade mig med en handduk. Jag satt på sängkanten medans hon torkade , när Molly var klar så tog hon fram en T-shirt och en skinjacka till mig. Jag satt på mig det , sen gick vi ut och festade lite tag till.

* Hemma

Nu är vi hemma igen , vi var så trötta och fulla. Molly och jag gick genast upp till sängen och gick och la oss för det var en lång dag. På morgornen ringde Mollys mobil så var det Danny. Molly svarade " Hallå och gäspade " Danny sa " Tja , jag undrar ska ni hänga med på Rixfm festival? " Molly sa "Ja , det ska vi , kommer bli awesome " Danny sa " Vad bra , glömde fråga det igår , och hälsa Eric han hade en fantasiskt fest! men måste gå hejdå " Molly sa " Vi ses Danny , ha det bra hejdå ". Jag låg i sängen och tog Mollys arm och smekte lite grann.

Nedre våningen ropar " Hallå , det är frukost nu " Jag satt på mig ett linne och mjukis och Molly tog min morgornrock. Vi var nere och satt vid bordet jag sa " Godmorgorn mamma " och Molly sa " Godmorgorn Marlene " Vi började äta och jag tog en rostad macka med skinka och apelsinjuice. Molly tog Muslii medans Marlene tog kaffe och någon macka.

Waild frågade " Har vi några planer för idag? " Jag sa " Ehm.... inget som jag kommer på " Marlene och Molly skakade på huvudet. Då blev det bara en vanlig slappedag idag innan vi åker tilbaka till Stockholm i morgorn.

Vad tycker ni?  Ska försöka skriva en längre

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards