erickhaledhot

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Moa Gustafsson - 16 maj 2012 20:22

Idag var det sista dan i Kattarp. Hela familjen samlas att säga adjö till Molly och Eric. Molly kramade Marlene medans jag kramade pappa ( Waild ) sen bytte vi. Till sist kramde vi adjö till mina små syskon och min stora syster Lina.

* Tågstationen

Nu var på tågstationen och väntade på tåget. Vi stog väntade ett tag senare kom ett par skuttadefans som bad om bild och autograf. Självklart fick dem autograf och en bild. Efter 7min kom tåget äntligen. Molly och jag somnade på tåget.

* Stockholm

Nu var vi äntligen framme i Stockholm , vi åkte hem till mig lämna alla väskor. Jag och Molly kollade lite på Vänner på tv. Sen gick vi åt lite sushi på Raw. Vi mötte J-Son där , han kom gav oss en grupp kram. Så satt vi åt tillsammans. Nu var vi hemma hos mig igen och var trötta. Molly sa innan vi somnade " Jag ska jobba i studion i morn lite på dan så du vet vart jag tar vägen " Jag sa " okej , godnatt min sköna och gäspade och gnuggade med ögorna "

*Nästa dag

Nu var det morgorn jag låg kvar i sängen medans Molly tassade upp. Jag märkte inte att Molly lämnade ett kuvert på min mage men jag kände av en puss på pannan. Nu vaknade jag och tänkte " Mhm... Vad är det här för kuvert ifrån Molly ?" Det fanns en biljett och en lapp , lappen stog " Godmorgorn solsken denna biljett är för en fotbolls match för Champions leiegh i England för jag vet du ville gärna köpa en men det var ju slut men jag lyckas få tag på en" Jag vart helt rörd och överlycklig. Jag köpte en Laides Night biljetter till Molly två st en till Molly och en till Roshanna. Jag åkte till England och såg matchen och Molly såg Laides Night. Vi kom hem sent jag var döds trött men hade super kul. Molly var också trött hon sov över hos Roshanna men hennes grejer ligger kvar hos mig. Men jag ska hämta henne i morgorn.

Vad tycks? jag vet vet är hemskt ledsen den är kort! Ni får hjälpa mig tips vad ska hända då kan det bli längre kanske!

Av Moa Gustafsson - 16 maj 2012 18:01

Uppsala kommer Eric till! Rixfm festival!

Av Moa Gustafsson - 16 maj 2012 17:48

Tone Damli hänger med Eric på Rixfm Festivalvi kommer att höra Imagine live!

Av Moa Gustafsson - 16 maj 2012 17:16

Blir bara dagens bild idag , jag måste vila mitt ben ses i morn Saadefans

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards