erickhaledhot

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Moa Gustafsson - 18 maj 2012 18:06

* Morgorn

Jag klädde på mig snabbt och skulle hämta Molly hos Roshanna. Nu sitter Molly i bilen jag sträckte mig och kramde henne. Vi satt oss ner och började åka , efter en stund ställde Molly en fråga " Varför är vi på väg till Cindrella? " jag log och sa " vi ska åka kryssning " Molly sa " ååh! Vad roligt! , men jag har inte saker med mig " Jag sa " Jag har packat ner dina saker , oroa dig inte sötnos ".

*Cindrella

Vi bärde upp våra saker till hytten och bytte om lite lätt så inte fansen får syn på oss. Vi gick runt lite och sen gick vi in i Taxfreen köpte lite godis. Klockan började sig runt 19:00 började vi gå till resturangen och började hämta middag ifrån buffet. Molly frågade " Är det gott Eric? " Jag tuggade och sa " jadå , tycker du hjärtat? " Molly sa " Japp ,det var en trevlig överraskning " När vi åt klart så kysste vi varann och näs gosa.

* Kväll på Cindrella

Nu gick vi till spel hallen och började spela på spelatoumaten Så fick vi syn på ett fan som säger " Är det där Eric Saade! och Molly Sandén?!!! OMG! " Vi försökte vi lungdade ner dem och dem fick autograf och bild om dem lovade hålla hemligt dem såg oss på kryssningen.

* Party

Nu var kl 23:00 gick upp till överbord och började festa , drack drinkar och satt oss ner i bubbelpoolen. Vi satt och skrek och var fulla men det var roligt. Kl nu var 03:40 vi var sjukt trötta så vi och la oss.

* Nästa dag

Nu var der morgorn kl var 11:00

Vi städade hytten och plocka i hop slipper vi inte fundera på det. När vi var färdiga så gick ner och köpte en Tacopaj som brunch. Båten närmadste sig till Stockholm. Vi gick handla de sista i Taxfreen. Sen gick vi upp hämtade våra väskor och gick ner ställde oss i kön för att komma ut.

* Lämnat Cindrella

Vi satt oss ibilen och mumsade med godis. Jag tog fram min scarf och knöt den som ett ögonbindel på Molly och sa " Inte tjuv kika det blir en överraskning " Molly skrattade och sa " åh dina överraskningar ". Så var vi framme vi var framme vid en strand. Jag tog ut en filt på strand och la jordgubbar där. Så bar jag ut Molly och tog bort ögonbidlet och åt jordgubbar. Överraskningen var det var solnedgång och jag hade en häng matta vi låg tillsammans i. Och såg på stjärnfall!.

 

Vad tycks?:)


Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards