erickhaledhot

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Moa Gustafsson - 27 maj 2012 14:31

 


Vad tycks om Headern? om den inte syns ttryck på F5 :)

Av Moa Gustafsson - 27 maj 2012 12:19

Det är 18 dagar kvar för mig se Eric! igen! Vart ska ni se Eric på rixfm festival? :) Svara via kommentar eller på omröstningen :) Puss på er Saadefamily <3

Av Moa Gustafsson - 27 maj 2012 11:50


Igår var de nervösa tankar inför Eurovison Song Contest. Vi satt hela teamet och var så taggade se Loreen!. Jag skrev på min twitter " Go Loreen Vote for Sweden Saadefamily! <3 ". När vi hörde att Loreen vann skrek vi och shooa som galningar. Alex satt på Europhia så började vi dansa gärnet!. Roshanna sa " Snålt inte Italien gav oss inga poäng , annars gav alla länder oss poäng." Tomas nickade och hållde med. Det blir interssant vi är värd landet nästa år!.


 

Senare*


Vi kunde inte fatta fortfarande vi vann, Vi gick ut till standen och skåla o hylla Loreens seger. Snart var de snart dax att lämna Spanien. Om fyra dagar var det premiär för Rix fm festival i Falun!. Så vi satt och njöt dem sista dagarna. Molly la sig på mitt bröst så låg vi o sola.


 

* Middag


Nu var dax för Middag vi skulle grilla kött och mycket annat gott. Alex ställde sig vid grillen och grillar kött. När köttet börjde bli klart började vi sätta oss ner och väntar på maten. Jag sa till Molly " Jag är hungrig o gav henne en kindpuss "Molly tog upp min hand och smekte den. Nu var köttet på borde vi satt och mumsade i oss de. vi vart en aning kladdiga men gott var de.


 

* Kväll


Nu var de kväll så vi gick till en bastu och njöt. Molly satt framför mig så jag särade mina ben runt henne o hade armarna och hade huvudet på hennes axel. Molly hade med sig jordgubbar såklart kunde jag inte motstå!. Molly gav mig jordgubbe jag tuggade sakta och njute. När vi bastade klart gick vi till caféterian beställde lite kalla läsk. Sen gick vi ut och tittade på en mysig brasa ihop!


 

* Sova


Nu var det dax att sova kl var 02:15 så vi var trötta. Gick la oss direktoch somnade diekt. Imorn skulle vi packa våra kläder ifrån Spanien och så åker vi hem till Sverige igen och ska fixa inför Rixfm festival i Falun.

 

Vad tycks? :)

 

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards