erickhaledhot

Direktlänk till inlägg 31 maj 2012

Still loving it! 8

Av Moa Gustafsson - 31 maj 2012 16:19

Idag åkte vi hem ifrån Spanien. Vi var Sverige kl 11:00 Molly åkte repade för Rixfm Festival i Falun och jag tränade innan jag åkte till Falun. Falun hade lite små regn väder. Min mobil ringe * Ring Ring * " Hej det är Tone , jag är vid tågstationen i Falun vet inte vart jag ska nånstans , Kan du möta mig?. Jag sa " Ja det kan jag " och la på lurn. Molly kom till mig " Vem var det som ringde? " Jag svarde " Det var Tone ska möta henne på tågstationen och du var helt fantaskist på repet som vanligt babe ".Molly kramde mig och sa tack o gav en puss på pannan och sa " Ses strax ".


* Rixfm festival

När jag var framme vid tågstationen kom Tone och gav mig en kram. Sen satt vi oss i min bil började åka till Rixfm och började sen repa. Tone kom skakade hand med Molly o kramde om henne. Molly var lite blyg. Molly gick till logen gjorde en intervju medans jag och Tone repade. När Tone var i sin loge och Molly var klar med sin så kilade jag in till henne och satt med och kysste henne. En lång mysig kyss så kom det massor paparzzin. Vi puttade ut dem och stängde dörrn o låste så vi fick vara i fred.


*Kväll

Nu var det kväll så hela Teamet från Rixfm och alla artister från Rixfm som var med i Falun. Vi satt på grillen och tänkte grilla korv och hamburgare allihop. Jag och Molly satt mumasde i våra hamburgare. Så kom Tone och Danny satt med oss runt bordet. Vi satt snackade en stund innan vi skulle gå lägga oss i hotellet vid sidan av gatan. Jag och Molly gick in hotell rummet. Molly la sitt huvudet på mitt bröst sa " godnatt sweety" Jag sa " Gognatt till den vackraste tjejen på jorden" Jag la mina händerpå Mollys mage och började somna.

 

Kort kapitel men bättre ingenting eller hur? Vad tycks?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Gustafsson - 2 september 2014 07:15


Hej! Vet jag jag är jättedålig på blogga här men jag uppdaterar Facebook sidan om Eric som är samma namn som här. Jag hoppas ni mår bra och jag ska försöka hinna blogga här med. Glöm inte rösta på Rixtopp 6 ikväll :) ...

Av Moa Gustafsson - 18 augusti 2014 13:40


Av Moa Gustafsson - 5 augusti 2014 17:50


Av Moa Gustafsson - 28 juli 2014 20:18


Hade tråkigt redigerade denna bild :)

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards