erickhaledhot

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Moa Gustafsson - 2 juni 2012 22:46

Kv%C3%A4llen%20%C3%A4r%20din%20del%207  Spola till  44.05

F'''''''N AV AVIS JAG ÄR!!!

TV
Av Moa Gustafsson - 2 juni 2012 16:32

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/rockbjornen/article12709037.ab HJÄLP ERIC PÅ BÄSTA MAN ARTIST OCH BÄSTA SVENSKA SÅNG! LETS GOOO RÖSTA VARJE DAG!

Av Moa Gustafsson - 2 juni 2012 13:07

Missa inte Eric på Kvällen är Din kl 21:00 kanal TV4!  

TV
Av Moa Gustafsson - 2 juni 2012 12:32

* Rixfm festival

Idag vad det Rixfm festival. Molly sjöng fantasisk som en underbar ängel. Själv fixade jag mig ordning i logen. Tone kom knackade på dörrn medans jag bytte tröja.När jag och Tone hade kört klart på Rixfm festival. Så åkte jag o Molly till hotellet bytte om till finkläder till resturang och överraska Rim. För hon fyller år idag.


*Resturangen


Jag hade på mig en skjorta på mig o Molly en vacker klänning. Så satt hela teamet och firade Rim. Jag sa " Hipp hurra för Rim för sin 19:års dag hurra hurra!"  Efter en stund kom Tone in helt plötsigt. hon kom knackade lite på min axel. jag och Tone gick i sidan och prata lite. Tone sa " Vad gör du här?  , Skulle inte vi spela in musikvideon? " Jag log och sa " Idag fyller min dansare , vi skulle åka spela in om två dagar för i morn har jag lovat en sak ". Tone stack sin väg medans jag återvände till bordet. Molly hållde om mig och sa" Vad ville Tone? " Jag pussade Molly på kinden och sa " ingenting Babe det handlade lite om jobbet ".


Hotellet*

Nu var klockan 23:55  Vi var trötta och sömninga vi gjorde klara för oss för lägg dax. vi gick inte la oss i sängen vi la oss i soffan och kollade lite på Tv. Vi var för trötta resa oss upp ifrån soffan och gå till sängen. Molly somnade sött i soffan jag la henne på mitt bröst fick hon höra min hjärtslag, Men i morn ska vi gå på dubbeldejt med Janna och Danny och se på Titanic 3D på bio. Kommer bli fett , nu var kl 0:3.45 jag vaknade lite snabbt och bar in Molly i sängen och la mig själv somnade om igen.


Vad tycker ni? Kommentera!


Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards