erickhaledhot

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Moa Gustafsson - 4 juni 2012 21:18


Idag skulle jag , Danny , Janna och såklart min älskade Molly. Vi möttes på stan med Danny och Janna , börjde berge sig mot biosalongen. Jag fick dåligt över Tone. Jag började smade henne " Hej , Du är inte arg va? jag lovar i morgorn ska vi åka till Ibiza spela in musikvideon lovar. kram " Några minuter senare fick jag ett svar " Nä jag är inte arg , bara lite besviken trodde vi skulle umgås mer nu o vi ses i morn vid Arlanda "


 

* Bio


Nu var vi framme vid biosalongen Molly och jag delade storpack med pocorn och köpte en varsin läsk och Danny o Janna gjorde det samma. När vi fick får grejer och våra biljetter gick vi in. Vi såg några fans vi tog en snabb bild sen gick vi och satt oss. Jag plockade upp min mobil och stängde av den. När filmen började hållde Molly och jag om handen. Molly la sitt huvud på min axel och jag plockade upp en pocorn och mata henne. Jag såg att Molly började gråta tog jag mitt finger och torka hennes tårar och hållde om henne. Filmen Titanic dem hållde ju om varann. När filmen var slut gjorde jag och Molly samma sak och jag sjöng till Molly " She cooler than ice , flyer than wind she is hotteer than fire oooh " Molly hållde om mig , hon grät fortfarande ifrån filmen.


 

Stan*

 


Efter bion bestämde vi oss gå och äta nere på stan. När vi satt och åt så kände jag någon röck i min nacke med tröjan , jag trodde det var Molly men det var det inte. Det var killen ifrån Pure som flörtade med Molly , han hällde is i min nacke. Jag vart rasande men gav inte igen för poliser var i närheten. Molly plockade bort isen och jag fick en servett av Janna o torkade av mig ifrån nacken. Killen garvade mot mig. Jag låtsades jag brydde mig inte om han men det var svårt. Sen duddade han hela tiden på min nacke jag blev så less på han så vi gick därifrån. Då började han skrika " Fegis , är du en bevis eller man? " jag gjorde mycket sura miner och Molly sa " Ta det lungt , ta det lungt nu " Hållde om min armen och stack. Vi sa hejdå till Danny och Janna. Jag skjutaade hem Molly och kramade henne och hånglade ett tag i bilen. Sen gick Molly ur bilden och vinkade.


 

* Hemma


Nu var jag äntligen hemma och packade för Ibiza i morn slipper jag fundera på det. Sen kollade jag mina tweets och sen gick jag la mig tidigt. Nu var kl 09:00 jag steg upp fixade mig och lämnade lägenheten och började åka till Arlanda. Mötte Tone och kramade om henne sen gick vi ombord planet.Tone och jag somnade lite grann på planet.


 

* Ibiza


När vi var framme gick av så gick vi lämnade våra väskor i hotelletrummet. Jag gick tog en snabb dusch och satt på mig ett linne och shorts. Sen tog jag Tone lite bilder ihop och la några på instagram. Sen gick vi solade efteråt och bada lite grann.

Vad tycker ni?

Av Moa Gustafsson - 4 juni 2012 18:59

Jag är så sugen med frågestund! Kan vara om Eric , mig eller vad som helst! :D Vad säger ni ska vi ha en frågestund?    

Ni har på er till nu på lördag ställa frågor till mig  

Av Moa Gustafsson - 4 juni 2012 17:13

 

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards