erickhaledhot

Direktlänk till inlägg 8 juni 2012

Still loving it 12

Av Moa Gustafsson - 8 juni 2012 21:53

Vi låg och kollade på film vi började kolla på " Smekmånaden ". Vi tänkte kolla på " Yesman " men vi orkade så vi somnade i soffan i istället. Jag somanade vid Mollys bröst och honhållde sin hand o la huvudet ovanpå mitt huvud.

* Nästa dag

Vi sov länge i soffan , sen kom solen sken på våra ögon. Vi gäspade och gnuggade till ögona lite. Jag Molly en puss på pannan och sa " Har du sovit gott , min solsken? " Molly lyfte upp huvud och gosade lite med min kind och sa " Ohja helt klart älskning " Vi gick ut till ballkongen och dukade inför frukosten. När vi har förbrett och dukat klart så slog vi oss ner och började käka. Molly gjorde en skink macka med små tomater på och ag började garva. Molly log sa " Här är mitt lilla skinkmonstret " Vi hade inga planer för dagens aktvikteter. Så vi bestämde oss boka biljtter för se någon spännade konsert.

* Senare

Jag o Molly bytte om oss lite fint och började ge oss väg. Vi mötte massor av våra vänner. Vi skrek när konserten började. Vi hade så kul sen drack vi mycket. Klockan började bli mycket så vi började gå hem. Vi var så trötta när vi kom till porten till lägenheten. Jag checkade mina mail , twitter , facbook och sånt.

* Natt

Vi la oss ganska sent och var fulla men vi snacka ett bra tag innan vi somande.


Sorry! För kort kapitel! gjorde så snabbt kapitel som möjligt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Gustafsson - 2 september 2014 07:15


Hej! Vet jag jag är jättedålig på blogga här men jag uppdaterar Facebook sidan om Eric som är samma namn som här. Jag hoppas ni mår bra och jag ska försöka hinna blogga här med. Glöm inte rösta på Rixtopp 6 ikväll :) ...

Av Moa Gustafsson - 18 augusti 2014 13:40


Av Moa Gustafsson - 5 augusti 2014 17:50


Av Moa Gustafsson - 28 juli 2014 20:18


Hade tråkigt redigerade denna bild :)

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards