erickhaledhot

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Moa Gustafsson - 11 juni 2012 21:35

Även Eric tittar på fotboll såhär skrev han på twitter " Sweeeeden"

Av Moa Gustafsson - 11 juni 2012 15:51

         

Av Moa Gustafsson - 11 juni 2012 13:10

photo edited for free at <a href=www.pizap.com" width="600" height="450" border="0" />

Jag har tråkigt så jag gjorde den bild! Hoppas ni gillar den c:


Av Moa Gustafsson - 11 juni 2012 12:28

När vi fikade ett tag på cafét så gick vi en shop köpte lite små fynd. Mimmi köpte en ring , Frida ett armband och Molly en väska. Själv köpte jag någon kall dricka för man svettas så mycket i Barcelona mer än i Ibiza. Efter vi gick ett tag ringde min mobil det var Tone. Hon ville vi skulle träffas nån dag för att repa inför Rix fm festival. Jag sa till henne " jag är på semester nu men ja vi kan höras när vi ska repa ".

 

* Senare

Molly ville sola på stranden med Frida. Men det ville inte jag och Mimmi så vi hyrde 2 st vattenskotar. När vi började åka efter ett tag så kom en våg alla på stranden rusade där ifrån jag och Mimmi fort mot stranden. Så såg jag att vågen kom på Mimmi så jag vände snabbt och drog upp Mimmi på min vattenskoter. Molly och Frida skrek " SKYNDA DIG ERIIC!! VÅGEN KOMMER NÄMRE!!" Med oro i rösten. Jag hann komma fram till stranden stannade skotern och lyfte upp Mimmi och sprang till Molly o Frida. Vi ruskade på Mimmi och grät o var oroliga sen vaknade hon " Vad hände? Molly , Eric och Frida och tittade runt". Vi gjorde en grupp kram. Molly sa " Du fick vågen över dig , Eric vände tillbaka och räddade dig". Mimmi reste sig upp och kramade om Eric och sa " Tack så hemskt mycket". Jag tog min hand och klappade Mimmis huvud och sa " varsågod ".

 

* Jag undrade om vad vi skulle göra nu. Alla svarade " Inte allafall till stranden nu hahaha " Så vi gick till ett Spa tjejerna tog maniky och pedikyr , själv tog jag messange. Jag la mig på mage på brädan så kom den en messagsör och började messagar min rygg. Sen satt jag på en stol med mesagerade mina armar , ben och sånt. Det var helt avkopplande. Jag hållde på att somna det var så himla av kopplande. Sen kom Molly sa " Hallå där sömntuta "och kysste mig med sina perfekta underbara läppar. Jag sa till Molly " Älskar dina naglar hjärtat , jag njutar av min massange "

 

* Middag

Ikväll som bodde på hotellet var det en stor fest. Dem bjöd på grillad mat , havsmat , limbo tävling , danstävling och nåt annat skoj. Vi gick hämtade lite mat vid buffet och satt åt. Sen gick vi la oss på hängmattorna o kollade på solnedgången. Efter ett par timmar kom ett stjärnfall vi låg titta upp till himmlen och njute. Jag gick upp ifrån hängmattan o hämtade jordbubbar till oss alla. Sen åter gå jag till hängmattan och mumsade i jordgubbarna. Sen efter gick vi körde limbo tävling det var superkul.

 

* Senare gick vi lyssnade på musik och lyssnade på spanska rytmer. Men ikväll drack vi bara alkholfria saker så vi blir inte bakis i morgorn. I morgorn kväll ska vi åka hem till Sverige igen det har varit underbart i Barcelona men det roliga har nog tagit slut. Nu gick vi la oss för en fantasik dag och tur att Mimmi överlevde.

 

Vad tycker ni om kapitlerna såhär långt?



Av Moa Gustafsson - 11 juni 2012 11:09


Artisten Eric Saade har köpt en tvårummare på 55 kvadratmeter på Kungsholmen i Stockholm. Foto: STELLA PICTURES ANDREAS L ERIKSSON



Eric Saade, 21, har köpt en ny lyxlägenhet efter uppbrottet med Molly Sandén.

Han har slagit till på en exklusiv ungkarlslya för 3.5 miljoner kronor på Kungsholmen i Stockholm.

 

I december tog det slut mellan Eric Saade, 21, och Molly Sandén, 19, och de båda flyttade isär. Molly Sandén är fort­farande skriven på parets före detta gemensamma lyxiga tvårummare i Vasastan i Stockholm, medan Eric Saade nu slagit till på en singellya.

Men inte vilken som helst - Eric Saade är nybliven ägare till en 55 kvadratmeter stor tvåa i närheten av Kronobergs­parken i Stockholm.

Ny romans?

Samtidigt kopplas sångaren nu ihop med norska sångerskan Tone Damli, 24, som han på senare tid tillbringat tid med utomlands under en ny musik­video­­in­spel­ning. Norska sångerskan Tone Damli. Foto: Robert Eklund Norska sångerskan Tone Damli. Foto: Robert Eklund

Sexigast i Norden

Likheterna mellan de båda är många - unga, snygga - och med stor framgång i musikkarriärerna. När Eric Saade för första gången träffade norskan sa han till norsk press:

- Hon har blivit korad till Norges sexigaste tjej och jag till Sveriges sexigaste man. Måste vara en skitbra kombination.


http://www.expressen.se/noje/extra/saades-miljonkop-lyxig-ungkarlslya/

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards