erickhaledhot

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Moa Gustafsson - 17 juni 2012 14:06

 

Erics första kyss var nog när han gick i femman , han tog alltid in en tjej på toaletten och lysste. men hans lärare var inte glad!

Av Moa Gustafsson - 17 juni 2012 13:53

Minnen eller vad säger ni??


Av Moa Gustafsson - 17 juni 2012 13:36


Det var ett par dagar sen vi kom hem ifrån varma Barcalona. Molly var i studion o jobbade. Jag gick tog en snabb dusch , sen kamma upp håret. Satt på mig ett par kläder o åkte ner till Eskilstuna tänkte repa lite med Tone. Jag satt i logen gjorde ordning mig så kom Tone klappade mig på kinden. Jag tänkte vad hon hållde på med , hon försökte flörta med mig.



* Efter repet


Jag satt ensam i turne' bussen och funderade vilket land jag skulle börja med i europa. Så vart det England så jag bestämde mig åka dit på söndag. Molly smsade "Hej raring , jag tänkte komma titta på dig i Eskilstuna men tyvärr hinner jag inte det men lycka till sötnos puss :* " Jag log lite grann på Mollys sms.



* Jag åkte hem till Stockholm igen och packade inför söndagen så kunde jag bara sen åka till Skavsta flyggplats. Som är ett par mil ifrån Eskilstuna.



*Eskilstuna


När jag kom ut på scen med Tone började jag skrika " Huuuuur lååååter Eskilstuuuuna??!!! " Alla skrek " JAAAAAA" Vi började med Imagine senare , Hotter than fire , Hearts in the air och slutningen med Popular. Publiken var helt fantaiskt men skulle vara att Molly var med. Jag smsade henne sa det gick bra att uppträdde. Jag gick och la mig ganska tidigt så var jag redo för i morgorn för Uppsala.



* Uppsala



När vi körde till Uppsala att redan fans väntan tills festivalen skulle börja ändå kl var bara 10 på morgornen.Jag gick in i hotellrummet och värmde upp rösten. När jag värmde upp klart gick jag ut och körde genrep. Jag började säga " 1, 2 3 " när Popular skulle börja. Alla fans som satt där jublade och applåderade.  Sen körde jag ett hårt ös på kvällen med mina gryma dansare och Tone.


* Skavsta

När vi var klara så kom min kompis Kevin tillbaka som min dansare jag har saknat honom. Han följde mig mig till England. Planet var ganska mycket folk på planet. Jag tog fram min kudde och började somna.


* England

England var helt vackert land men ingen slår ju Spanien. Jag ringde till Molly berättade jag var framme och medans jag o Kevin gick mot hotellet. Molly var ganska upptagen men hon skulle ringa mig sen. Jag saknar min underbra ängel. Nu skulle jag bli intetvjuad.

Vad tycker ni??

Av Moa Gustafsson - 17 juni 2012 13:33

 

Den bilden tog jag i fredags :)

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards