erickhaledhot

Alla inlägg den 29 juni 2012

Av Moa Gustafsson - 29 juni 2012 23:24

TV
Av Moa Gustafsson - 29 juni 2012 20:28

Jag undrar ni vill kontakta mig? Jag har en mobil app som heter kik man behöver inget mobil nr bara kik namn! Jag heter moasaadejed skulle vara kul att snacka med er kram på ER!

Av Moa Gustafsson - 29 juni 2012 20:23

Ledsen jag trodde Eric var på Allsång på Grensen igår för det stod på hemsidan!

Av Moa Gustafsson - 29 juni 2012 14:00

MØTET: Eric Saade og Aksel Hennie fikk endelig mulighet til å hilse på hverandre, etter at romanserykter mellom Eric og Tone Damli har versert den siste tiden.





















Samarbeidet mellom Tone Damli og Eric Saade har skapt romanserykter. Nå har «rivalene» møtt hverandre.

Vår egen popprinsesse Tone Damli har slått seg sammen med svenskenes popprins Eric Saade, og synger sammen på låta «Imagine» som ble slupppet denne uken.

Låta har blitt supplert med en dampende het musikkvideoinnspilling på Ibiza, og romanseryktene har siden versert rundt de to. Svenske medier påsto at de to skulle flytte sammen i Stockholm.

Se musikkvideoen her.

Les også: Tone Damli ler av falske kjæresterykter: – Lurer på hvor de får det fra!

Del på facebook15

Realiteten er en helt annen, for Tone er lykkelig forlovet med skuespiller Aksel Hennie.

– Vi tåler en liten spøk hjemme hos oss. Vi kan ikke gjøre annet enn å le av det, for det er bare vittig, sier Tone.

Les også: Tone Damli slår tilbake mot kjæresteryktene

– Trivelig «kille»

Under sitt Norgesbesøk har Eric fått muligheten til å hilse på Aksel - noe som var et hyggelig møte skal vi tro Eric.

– Han var en veldig trivelig fyr, og vi hadde mye mer til felles enn forventet så det var kult, forteller Eric til God morgen Norge.

– Ja, de pratet mer sammen enn hva vi gjorde, så sånn var det. Neida, det var veldig hyggelig at Aksel kunne få hilse på han jeg har jobbet såpass tett sammen med nå. Jeg har to gutter jeg nå, en på jobb og en privat, legger Tone til med glimt i øyet.

Aksel Hennie twitret selv om sitt møte med den svenske popyndlingen.

«I'm a @ericsaademusic fan! He's hotter than fire!!!!! ...and my fist fits his mouth - how cool is that!!!??», skriver Aksel, som også har lagt til et bilde av dem to sammen.

Les også: Aksel Hennie: – Så vidt jeg vet skal jeg ikke spille i «Die Hard 5»

Se Tone og Eric fremføre låta «Imagine» nedenfor

(Artikkelen fortsetter under videovinduet)


 

– Ting funker

At musikkvideoen har fått så mye oppmerksomhet er Tone bare glad for.

– Vi har et ønske om hvordan man skal få låta opp og frem, og så lenge all presseomtale handler om musikkvideoen og låta vår, så synes jeg det er veldig positivt. Det har funket veldig bra, og låta lå på Topp 10 på iTunes i går, før vi i det hele tatt hadde hatt noen TV-opptredener. Det betyr at ting funker, og det er veldig deilig, sier hun.

Det er Eric som har skrevet låta «Imagine», som handler om en kvinne i et forhold, som drømmer om en annen mann.

Les også: Slik blir Tone og Aksels drømmebryllup

Selv har Eric opplevd ulykkelig kjærlighet.

– Ja, det er klart at jeg har gjort. Har ikke du, sier han og snur seg mot Tone.

– I så fall har jeg fortrengt det, svarer hun lattermildt.

Seerspørsmål

God morgen Norge stilte duoen noen seerspørsmål. Her er svarene:

Heidi Åsheim: Den nye låta deres er kjempekul. Tok det lang tid å lage den?

– Det tok fem minutter. Neida, det tok to dager. Da jeg fikk melodien i hodet, og hørte litt på den så var det ganske tydelig hva låten skulle handle om. Man får følelser av melodien, og følelsene var veldig flørtete, og derfor er teksten veldig flørtete. Det var jeg og tre andre karer som skrev den, som jeg pleier å skrive all min musikk med, forteller Eric.

Angelo Fransisco: Tone, hvordan var det å jobbe med Eric?

– Det har vært, og fortsatt er, veldig gøy. Det er veldig inspirerende, for vi er to ulike artister der jeg føler at jeg har masse å lære av Eric. Han har veldig smittsom energi, og inspirerer meg på mange måter. Han er veldig dyktig, og det er i grunn bare en stor positiv opplevelse, forteller Tone.

– Det er gjensidig, skyter Eric inn.

Adama Janlo: Hva fikk dere til å bestemme dere for å samarbeide?

– Det var min idé. Jeg fant ut at jeg hadde lyst å gjøre en duett, også hadde jeg lyst å gjøre en duett som kunne føre med seg noe mer. Da tenkte jeg mot Sverige. Jeg møtte Eric for fire år siden, også har vi vært venner på Facebook siden. Så tok jeg kontakt og spurte om et samarbeid kunne være noe. Og da sa han «Ja, la våre managere prate sammen». Vips, var vi i gang, forteller Tone.

Stine Børresen: Sangen deres har blitt en suksess. Har dere gjort mye spennende mens dere lagde sangen?

– Musikkvideoinnspillingen i Ibiza var veldig gøy, forteller Tone.

– Ja, det har vært det beste hittil, men jeg synes også at Pop Explosion i Stockholm var veldig gøy (Eric turnerte nettopp i Sverige, også var Tone med på den siste låta i Stockholm jour. anm.). Det var fullsatt publikum, og første gang vi gjorde låta sammen live, så det var veldig fint, sier Eric.

Amanda Holth: Den nye låta er kjempebra! Hva liker dere best med sangen?

– Låta er en krysning mellom Eric sin sjanger, og min sjanger. Så den er litt annerledes enn det man bruker å gjøre til vanlig, og det synes jeg er spennende, svarer Tone.

– Jeg synes låta passer så bra til samarbeidet, for teksten er lett å spille på, legger Eric til.

Sandra Skiaker: Gleder dere dere til å opptre på VG-lista?

– Det tror jeg blir veldig kult. Tone har fortalt masse, og sier at det kommer til å bli helt crazy, og jeg håper det blir bra respon, forteller Eric.

– Det kommer til å bli kjempegøy. VG-lista er jo kjent for å ha regn, men de er også kjent for at det ikke trenger å være noen brems, så jeg tror det blir helt fantastisk. Så får vi bare håpe at alle kommer på VG-lista istedenfor Rihanna (som skal spille på Kollenfest samme kveld), sier Tone.

Marie Stensvold: Eric, skal du ha noen konserter i Norge snart?

– Det vet jeg ikke ennå. Nå slipper jeg musikken min i Norge for første gang, og når man går internasjonalt så vet man ikke hvordan det vil gå. Går det bra, så blir det nok konserter ja. Vi får se hva responsen blir, svarer han.


Av Moa Gustafsson - 29 juni 2012 13:18

Vinnaren som vinner postern är Emma! Henns motivering var såhär "

Jag skulle vilja vinna för att jag har bara en poster på Eric och jag är ett super stort fan! Alla mina kompisar har hela väggar med massa bilder på honom så det skulle betyda sjukt mycket om jag vann! Kram"


Varför jag valde Emma.

Jo jag valde Emma för det känns taskigt man har bara en och dem andra har flera. Man kan ju inte få allt så då förtjänar hon få den!

Ni andra ni var superduktiga fina motiveringar men tyvärrr vann Emma. Men jag lovar lotta ut fler Eric postar till er som någon av er vinna nästa gång.


Emma skriv din hemadress på min mail moa.gustafsson@hotmail.com så skickarr jag det så fort som möjligt till dig!    

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards