erickhaledhot

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Moa Gustafsson - 3 juli 2012 21:45

 Titta vem satt i publiken och firade Molly på Allsång på Skansen :D

Av Moa Gustafsson - 3 juli 2012 16:38

 

Mollyfyller 20 år idag självklart firar Eric med henne! Han sitter med sin röda keps brevd Molly , ahaha Eric snygg min :P

Av Moa Gustafsson - 3 juli 2012 15:34

Eric och Tones pojkvän Aksel

Av Moa Gustafsson - 3 juli 2012 15:31

photo edited for free at <a href=www.pizap.com" width="600" height="450" border="0" />

I flera dagar i London började jag längta hem. Jag ringde till Molly tänkte säga att jag åker til flyggplatsen. Det var 1 timme o 45 min kvar tills planet kommer. Jag o Kevin passa på gå fika lite .


*5 min senare

Efter 5 min så ringde min mobil det var Tomas han sa " Du ska till Norge nästa helg så du vet " Jag glömde bort de så jag sa " ja ja juste tack att du påminnde mig" Sen åt jag o Kevin. Det var en halvtimme var tills planet kom så vi började gå ut o väntade på planet.


* Arlanda

När vi var i Sverige igen så åkte Kevin hem och jag mot Mollys bil. Molly steg ur bilen och vi började kramades sen kyssas. Jag sa till henne " Kul att se dig igen min sköna " Molly sa " Har saknar dig enormt mycket och kan du köra min lilla taxi förare? "Jag började log sa " självklart vad vill den unga ladyn åka? " Jag satt mig i förarsättet och satt på mig bältet. Molly hållde i min hand och så hållde jag min ena hand mot ratten. Vi åkte mot hem mot mig jag var galet trött.


* Hemma

Jag gick in tog av mig kläderna sen gick bara jag la mig i sängen och började somna. Molly sovde över hos mig. Morgonen gick jag upp och började förbereda så kände jag en började fnissa och hållde för mina ögon. Jag log och sa " Godmorgorn lilla somntuta " " ahah gomorgon sa Molly " Jag lyfte upp Molly mot bänken och gav henne en lätt puss på pannan. Molly hoppade ner ifrån bänken och dukade ute vid balkongen. När vi åt färdigt o städade så skjutsade jag Molly hem till sina föräldrar så åkte jag hem igen o

hämtade min present som jag köpte i England till henne.


* Hos Molly

Molly ville ha ett tema fest och temat vart pirater. Alla i klädde ut oss till piratar. Det var sjukt roligt. Vi åt skaldjur och drack rom som en äkta pirat. Sen vart det presentdax. Av sina systrar fick hon ett present kort på Ticnet hon kan köpa biljetter , av sin mamma o pappa fick hon saker till hemmet. Och av mig fick två saker en väska och ett vackert halsband. Det började bli kväll så vi satt i vardagsrummet och kollade på " Pirates of Carabieen "


*02.30

Började gästerna gå hem. Jag och Molly gick o la sig i hennes rum. Nästa dag åkte jag hem och packa inför Norge. Allt var färdigt packat så åkte vi till och spelade in "Allsång på Grensen " Efter det gick jag och Tone var med på en morgorn intervju som heter " Godmorgron Norge " På Eftermiddag såg åkte vi till VG-listan. Och i morn till Bjergstedparken.


Vad tycker ni?? Ganska kort jag vet

Av Moa Gustafsson - 3 juli 2012 14:34

Eric Saade kom på tredje plass i den internasjonale Grand Prix finale i 2011. Musikeren har stort sett turnert i hjemlandet, men satser i sommer på å erobre det norske markedet. Eric Saade synger duett med Tone Damli Aaberge i låta «Imagine».

29.juni kommer Eric til Rådhusplasse...

Les mer...

n, mens han 4.juli besøker Bjergstedparken i Stavanger!


Säg till om ni inte fattar norska jag kan översätta åt er

Av Moa Gustafsson - 3 juli 2012 14:24

photo edited for free at <a href=www.pizap.com" width="600" height="450" border="0" />

Hade lite tråkigt så gjorde denna bild! Hoppas ni gilar den :D

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards