erickhaledhot

Alla inlägg under oktober 2012

Av Moa Gustafsson - 19 oktober 2012 15:10

Eric Saade gör smygcomeback


Flickidolen Eric Saade, 21, har inte släppt en singel på ett år. Och sedan arenaturnén i våras har han fokuserat på Polen och Norge.
- Det har gått jättebra. Jag har aldrig fått sån respons som jag fick i Norge, säger han.

Men nästa fredag dyker popstjärnan upp i TV4:s "X factor".

- Det är en mini-comeback, i och med att jag hållit käften i ett år. Jag har försökt hitta något nytt, säger han.

- Jag kände att jag gjort allt jag kunde göra i Sverige. Jag sålde flest plattor av alla artister förra året. Nu kändes det rätt att komma tillbaka.

Eric kommer att uppträda med sin nya singel "Marching (in the name of love)", som släpps nästa onsdag. Då kommer även singeln "Miss unknown".

- "Miss unknown" är väldigt urban och är väldigt hiphop-influerad, säger han.

Av Pascal Engman
MISSA INTE X-Factor nästa vecka!

Av Moa Gustafsson - 19 oktober 2012 14:16

Imorgon på Saade live kommer Miss Unknown och Marching bli smakprov så MISSA INTE!

Av Moa Gustafsson - 18 oktober 2012 07:22

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards