erickhaledhot

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Moa Gustafsson - 5 mars 2013 12:37

http://www.pestivals.lv/en/line-up/#253-eric-saade

Av Moa Gustafsson - 5 mars 2013 10:07

Eric Saade
Sommaren 2013 är Saade äntligen tillbaka med ett nytt album.
Det blir Eric´s första album sen 2011 då han gav ut ?Vol 1? och ?Vol 2?, båda sålde platina. I april släpper vi den första singeln från albumet,

"- Jag har jobbat väldigt länge med det nya materialet, och kommer jobba med det ett bra tag till. Det har hänt en hel del i mitt liv senaste året, och det har lett till att nästa projekt är väldigt personligt" -Det kommer vara känsligt och ett väldigt ärligt album. Jag ser fram emot att släppa musik nu igen!

I Maj har Eric premiär för en Skandinavisk sommarturné.
Detta blir Erics 4: e stora egna turné.
Senast Eric turnérade var våren 2012 med Arenaturnen Pop Explostion.
Alla datum släpps senare i vår.

--------------------------------------

This summer, Eric is finally back with a new album.
This will be Eric's first album since 2011, when he released the platinum award winning "vol 1" and "vol 2".

The first single will be released in April.

-"I've been working for a long time with this new material, and will keep on working with it for a while. Things have happened during the past year, which has resulted in a much more personal album"

- It will be a more sensitive and honest album, and I'm really looking forward to release music again!

Coming this May, Eric will premiere a scandinavian summer tour.

This will be Eric's fourth tour. The last time he was on tour was in the spring of 2012, with the successful "Pop Explosion"-tour.

All the tour dates will be released later this spring.

Av Moa Gustafsson - 5 mars 2013 07:21

Idag: kl:10.00 får vi veta nyheten! Vad tror ni? Jag tror ngt av musik

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards