erickhaledhot

Direktlänk till inlägg 31 mars 2013

Love is calling: Kapitel 1.

Av Moa Gustafsson - 31 mars 2013 17:25

 


Jag var ute gick på ängen och dukade fram inför en picknick , tänkte överraska Molly. När jag förbredder lite kakor och coca cola så umgås Molly med Roshi nere på stan.

* Stan

Molly och Roshi går nere på gamla stan , då får Molly syn på en vacker sommarklänning och tänkte " åh den vill jag bara prova ". Då tog Roshi in mig i handen och drog mig in i butiken. Roshi tog min storlek på klänningen så fick jag gå in och prova den.

Mollys presentiv: Jag kände mig som en ung prinsessa i denna underbra klänning och gick till kassan o köpte den.

Roshi sa:

- Sätt på dig klänningen det är så varmt ute , du är otroligt vacker i den. Jag blev rörd inom mig. Jag satt mig ner en stol och Roshi började borsta och började fläta mitt hår , till sist satt hon några blommor i håret.

* Borta vid ängen

Alltid började falla på plats och solen börjar gå ner , det blir romantiskt med en solnedgång. Jag hörde lite små fnissar bakom mig så jag sprang fram till Molly och gav henne en stor blommbukett. Molly sa:

- Aww du är bara för gullig Eric , jag älskar dig *gav en snabbpuss på munnen *.

Roshi började gå iväg medan jag tog mina händer framför Mollys ögon och började guida henne till min överraskning.

Tog bort mina händer sakta ifrån Molly och hon blev glatt överraskad.

Jag sa till Molly:

- Nå vad tycker du? Ordnade det här för dig , du betyder mer än annat för mig Molly och jag älskar dig.

Molly sa: jag älskar dig också Eric! Åh vad gott med kakor , coca cola och jordgubbar , du är bara för romatiskt.

Sen kysste dem varann i solnedgången.


Så vad tycker ni om första kapitlet?. Jag vet att dem är inte ihop på riktigt längre men det är bara kul att skriva noveller.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Gustafsson - 2 september 2014 07:15


Hej! Vet jag jag är jättedålig på blogga här men jag uppdaterar Facebook sidan om Eric som är samma namn som här. Jag hoppas ni mår bra och jag ska försöka hinna blogga här med. Glöm inte rösta på Rixtopp 6 ikväll :) ...

Av Moa Gustafsson - 18 augusti 2014 13:40


Av Moa Gustafsson - 5 augusti 2014 17:50


Av Moa Gustafsson - 28 juli 2014 20:18


Hade tråkigt redigerade denna bild :)

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards