erickhaledhot

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Moa Gustafsson - 2 april 2013 20:42

Eric blev intervjuad på radio i Finland lyssna på den här http://arenan.yle.fi/radio/1867730#/play

Av Moa Gustafsson - 2 april 2013 18:22

Det var en tidig morgon undligt kunde jag inte sova. Jag tänkte gå ut till balkongen men det var mörkt i lägenheten så helt plötsigt började jag slå i tån mot en bänk. Tur var att Molly hörde ingeting.

* Molly vaknar

Klockan var 08.00 , så vände jag mig om men såg ingen Eric eller en lapp. Gick upp och satt på mig morgonrocken o kollade mig omkring för att se vart han tog vägen.

* Senare

Jag började steka lite ägg och bacon , då kände Eric lukten och kom in ifrån balkongen. Eric sa:

- Godmorgon min ängel * log *.

Jag blev lite förvånad och sa:

- Godmorgon sötis , vart tog du vägen?

Eric små skrattade och sa:

- Ute i balkongen , kunde inte sova.

Molly började fnissa och sa:

- hihi men Eric då , gå sätt dig frukosten är snart klar * Gav en puss på munnen *.

Började sitta sig ner och åt lite ägg och bacon.

Eric var väligt sugen på att spela fotboll idag , så gick Molly tog en manikyr och en pedikyr.

Det bestämde sig att mötas vid ett Café och fika lite.

* Café

Eric sa:

- Jag vill beställa en coca cola med en chokladboll , tack.

Kassörskan sa:

- Var det bra så?.

Eric sa:

- Ja det var bra så.

Betalde Eric och väntade på Molly.

Sen kom Molly och började beställa.

Molly beställde en fanta med en kladdkaka med grädde.

Så gick dem och satt sig vid fönstret och började fika tillsammans.  

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards