erickhaledhot

Alla inlägg den 18 maj 2013

Av Moa Gustafsson - 18 maj 2013 19:03

Syns i en ny roll i kväll.

I kväll planerar han att sexskämta om Petra Mede inför 100 miljoner tittare.

Eric Saades nerver är i gungning inför sändningen.

– Jag behöver kanske dra några glas vin så att jag kan prata, säger han.

 

Eric Saade, 22, kom trea i Eurovision 2011.

I kväll gör han comeback som sidekick till programledaren Petra Mede, 43.

Han kommer stötta och prata med de tävlande ­artisterna i green room när poängutdelningen börjar. Under genrepet i går ­verkade han vara sitt vanliga­, självsäkra jag.

”Tycker det är roligt”

När han skulle lämna över ordet till Petra Mede gjorde han det med ett sexskämt.

– Över till dig Petra. Med hashtagen MILF, säger ­Eric Saade.

Hashtag är ett sätt för den som använder sociala medier att kunna sätta ­etikett på inlägg, oftast ­genom att skriva symbolen #. ”MILF” är en förkortning som ungefär betyder ”mamma jag vill ligga med”.

– Jag tycker det är roligt för att jag är ung och de som är i min åder kommer nog uppskatta att vi drar in lite yngre snack i det, säger ­Eric Saade och fortsätter:

– Jag hoppas #milf kommer att trenda (vara ett av de mest skrivna orden).

”Helt ovan roll”

I själva verket är han långt från självsäker inför sändningen.

– Egentligen hade jag hellre sjungit. Jag är helt ovan i den här rollen och är mer nervös nu än om jag skulle ha sjungit i tävlingen. Därför behöver jag kanske dra några glas vin ­innan, säger han.

Och vad säger Christer Björkman om det?

– Han vet inte ­något, ­säger Saade och skrattar.

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards