erickhaledhot

Alla inlägg under maj 2013

Av Moa Gustafsson - 19 maj 2013 12:17

Eric Saade, 22, tog pulsen på de tävlande i greenroom.

Artisten Eric Saade, 22, tog pulsen på de tävlande i greenroom under finalen av Eurovision song contest.

När han lämnade över ordet till programledaren Petra Mede, 43, sa han "hastag milf" – något som skapade reaktioner i sociala medier.

Men sexskämtet var en del av manuset.

"Gick bra"

– Jag tycker det är roligt för att jag är ung och de som är i min åder kommer nog uppskatta att vi drar in lite yngre snack i det, sa ­Eric Saade till Nöjesbladet innan finalen och fortsatte:

– Jag hoppas #milf kommer att trenda (vara ett av de mest skrivna orden).

Hashtag är ett sätt för den som använder sociala medier att kunna sätta etikett på inlägg, oftast ­genom att skriva symbolen #. ”MILF” är en förkortning som ungefär betyder ”mamma jag vill ligga med”.

Efter finalen sa Eric Saade till SVT att han var nöjd med sin insats.

– Det gick bra tycker jag, men jag är inte van med the talking business, sa han.

– Jag gjorde det som stod i mitt manus, och det är det man gör som någon slags "host" antar jag. Så det känns bra.

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards