erickhaledhot

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Moa Gustafsson - 11 augusti 2013 19:41

 

Av Moa Gustafsson - 11 augusti 2013 15:18

Av Moa Gustafsson - 11 augusti 2013 15:15

Av Moa Gustafsson - 11 augusti 2013 14:27

vilken är din favoritlåt med Eric?

 alla men om jag måste välja så är det Without you i'm nothing

Vilken är din favoritlåt med Robin?

 One down two to go


När fyller du år?

9:onde mars


När börja du gillar Eric?

från Disney


Vilken linje har du funderat på att söka till?

Hotell och turism


Favoritmat?

asiatiskt mat


Har du fått vänner som du umgås med på fritiden genom internet?

nja... jag är försiktig via internet menar säger inte så mkt infomation om mig innan vi har sett varann på en spelning.


Hur många gånger har du sett Eric?

9 gånger


Hur många kort har du tagit tillsammans med Eric?

en

Vem är bäst Robin eller Eric?

Eric annars skulle jag inte skapat bloggen   

Har du några syskon?


Ja en storebror


Favoritglass?

Textas pecan


Favoritlåt just nu?

eeeh vet inte


Favoritdjur?

Katt fast inte nakna


Beskriv Eric med tre ord?

Snäll, konstig ( bra sätt ) ,rolig


Beskriv Robin med tre ord?

magisk röst , galen och charmig


vad är det bästa med eric saade?

bästa? hm.... Jo för han får massa skit kommentarer mkt negativt av median eric struntar i det och fokuserar på sin musik och sina fans


Hur många gånger har du sett Robin?

3

Favorit bok?

läser inte så mkt men Charlie st Cloud


Favorit ämne i skolan?

Elevens val


Favorit bild på Eric?

finns många men bilden han och mig


Vad tycker du Eric passar i bäst mössa, hatt eller keps?

Helst inget av dem men annars keps


Går du på någon sport? Om inte har du gjort det och vad var det?

Jag har vägg klättrat , men inte längre


Kan du spela något instrument? Vilket?

Gitarr lite grann


Vad äter du till frukost?

skink och ost macka med någon juice


Av Moa Gustafsson - 11 augusti 2013 11:12

Jag hade tråkigt ikväll så gjorde den här. Vad tycker ni?

Av Moa Gustafsson - 11 augusti 2013 11:10

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards