erickhaledhot

Alla inlägg under februari 2012

Av Moa Gustafsson - 19 februari 2012 12:40

 

Av Moa Gustafsson - 19 februari 2012 12:35

 Har ni sett han på riktigt?

Av Moa Gustafsson - 18 februari 2012 19:24

Hej Alla! Jag är i Åre och kör runt som en galning i bilar och skotrar och go carts, haha! på måndag börjar repen för POP EXPLOSION! Kommer vara as laddad!
Ikväll tycker jag att vi alla röstar på underbara Molly som är med i Melodifestivalen... Jag säger som jag en gång sa när jag själv var med. VI TOKRÖSTAR, Och vi är jävligt många!!! Ring 099 202 07 eller SMSa 07 till 72 211.
Kram och kärlek/E.

Av Moa Gustafsson - 18 februari 2012 19:19

Varför gjorde ni slut, du och Eric?

- Det vill jag inte gå in på. Men vi hade våra anledningar och båda har gått vidare. Vi är inte ovänner.

Vad kände du när det tog slut?

- Det är klart att det var omtumlande. Hela världen vändes upp och ner, jag lämnade inte sängen på en vecka. Nu känner jag mig starkare än någonsin. Det känns skönt att veta att man klarar sig igenom en sån här grej.

Har du träffat någon ny?

- Nej. Jag vill fokusera på mig själv. Det händer så mycket med Melodifestivalen och en ny platta.

Är det skönt att vara singel?

- Ja, jag trivs faktiskt förvånansvärt bra. Jag känner mig starkare än någonsin. Det var som jobbigast innan jul, det blev en jätteomställning och det var tufft. Överlag är det jobbigt att folk har massa åsikter om ens privatliv, det gör inte saker lättare. Det kändes som att folk gottade sig i det. Dagligen får jag mejl från folk som gärna vill få mig att må sämre. Samtidigt var jag förberedd på att det skulle bli diskussioner. I dag känner jag att det som hände det hände, och det hände av en anledning.

Vad var det jobbigaste med uppbrottet?

- Alla dina frågor

Av Moa Gustafsson - 18 februari 2012 18:39

 Trodde Eric skulle vinna :/

Av Moa Gustafsson - 18 februari 2012 16:05

 " Eric Sade " Eric Saade"

TV

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards