erickhaledhot

Direktlänk till inlägg 11 maj 2012

Molly och Eric på samma scen

Av Moa Gustafsson - 11 maj 2012 17:46

Det var då. Eric Saade och Molly Sandén skålar tillsammans på ett hotell i Tällberg efter Melodifestivalen. Kärleksparet har sedan dess gått skilda vägar men nu kommer de båda till Dalarna igen. Det var då. Eric Saade och Molly Sandén skålar tillsammans på ett hotell i Tällberg efter Melodifestivalen. Kärleksparet har sedan dess gått skilda vägar men nu kommer de båda till Dalarna igen.

 

Nu är de tillbaka på samma scen: Eric Saade och Molly Sandén kommer båda till Falun den första juni.

Deras omskrivna kärleksförhållande tog slut förra året. Men nu ska de båda artisterna uppträda på samma scen. Och scenen står på Stora torget i Falun.

I samband med Falukalaset kommer Rix FM Festival till Falun. Den 1 juni blir det gratis konsert och förutom Molly och Eric deltar Lisa Miskovsky, Erik Hassle, Broken Door och Panetoz.

Molly, Eric, Lisa och Erik behöver kanske ingen närmare presentation men av de mera okända artisterna kan vi berätta att Broken Door består av duon Pier och Tobias och hade förra året några vällyssnade låtar i "Hey You" och "Angel". Nu är de aktuella med sitt första album.

Panetoz består av fem unga killar och deras hittills mest kända hit är "Dansa Pausa" som spelas flitigt i de kommersiella radiokanalerna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Gustafsson - 2 september 2014 07:15


Hej! Vet jag jag är jättedålig på blogga här men jag uppdaterar Facebook sidan om Eric som är samma namn som här. Jag hoppas ni mår bra och jag ska försöka hinna blogga här med. Glöm inte rösta på Rixtopp 6 ikväll :) ...

Av Moa Gustafsson - 18 augusti 2014 13:40


Av Moa Gustafsson - 5 augusti 2014 17:50


Av Moa Gustafsson - 28 juli 2014 20:18


Hade tråkigt redigerade denna bild :)

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards