erickhaledhot

Direktlänk till inlägg 10 juni 2012

Still loving it 13

Av Moa Gustafsson - 10 juni 2012 13:50

Imorse så var vi bakis så vi orkade inte göra någoting. Vi gjorde inget speciellt idag så vi gick ner till Ica köpte lite jordgubbar och glass. Sen gick vi ut en sväng hälsade på Mollys systrar. Vi satt och pratade med dem , sen märkte vi att Mimmi var lite för flummig så frågade varför hon var det. Hon sa " Molly och Eric kom så ska jag visa er " Det var 4 st biljetter till Barcelona. Vi gjorde en grupp kram tillsammans och sa " Tack för den fina överraskningen , ni är bäst "


* Senare

Vi packade och ge av oss till flygget. Vi åkte ett par timmar så vi kollade lite på film och köpte flyggplans mat. När vi hade landat så gick vi till en taxi och åkte till hotellet. Vi var äntligen framme till hotellet så gick vi bytte om till badkläder. När alla var klara så hoppade vi ner till stranden. Molly och systrana var i vattnet och jag doppade först tån se om det var inte mindre än 25 grader. Men det kändes skönt så jag hoppade i och bada o busa med tjejerna.


* Eftermiddag

När det var Efter middag så fick Molly ett sms ifrån den danska Chistopher. Det stog " Hej Molly hoppas du mår bra , jag vill bara säga det var superkul att göra en duett med dig kram " Jag kom frågade vem det var ifrån men Molly sa " Det var bara en kompis som messade "

Jag la mig och solade så kom ju Molly och systrana o började kittla mig , jag började rusa så sprang dem efter mig.


* När dem hade kittlade mig färdigt så gick vi tog en fruktdrink. Sen gick vi beställde lite hamburgare och satt mumsade i det. När vi var klara så låg vi oss i hotellrummet läste lite tidningar och kollade på tv. Jag gick in tog en snabbdusch sen hade bara på mig ett linne på mig set var så varmt i Barcelona. Sen gick också Molly in tog en snabb dusch. När Molly duschade klart kom det nån som knackade på dörrn det var roomservice. Som kom in med 4st iskalla Slush och drack det på hotellrummet sen gick vi la oss.


* Molly hållde om midjan när vi låg och sov och la huvudet under min hals o somnade.


* Nästa dag

Vi gick upp klockan 10:00 och gick ut till caféterian och åt frukost. Jag frågade vad vi skulle göra idag och tog en tugga av min smörgås. Frida ville gå ner på gamla stan och titta lite på smycken och bland annat. Sen stannade vi och fikade lite. Sedan fortsatt gå.



Vad tycker ni om detta kapitel? :) Jag kan ta emot skitsnack det är lungt!.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Gustafsson - 2 september 2014 07:15


Hej! Vet jag jag är jättedålig på blogga här men jag uppdaterar Facebook sidan om Eric som är samma namn som här. Jag hoppas ni mår bra och jag ska försöka hinna blogga här med. Glöm inte rösta på Rixtopp 6 ikväll :) ...

Av Moa Gustafsson - 18 augusti 2014 13:40


Av Moa Gustafsson - 5 augusti 2014 17:50


Av Moa Gustafsson - 28 juli 2014 20:18


Hade tråkigt redigerade denna bild :)

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards