erickhaledhot

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Moa Gustafsson - 30 juli 2012 22:12

Efter mina gig i Norge bestämde jag att åka hem till hemstad Helsingborg. Jag pakerade min bil utanför gårn så kom mina syskon rusande fart fram till mig. Så kom mamma krama om mig och gav en kindpuss. Pappa kom tog min väska så steg vi in. Vi slog ner i vardags rummet och började snacka.

Senare*


När vi hade snackat ett tag så gick vi till köket och åt. Vi åt hemma gjord pizza. När vi satt och umgås så gick vi upp till över våningen körde ett par lekar. Vi gick ut och hoppade studsmatta och mycket annat skoj. Plötsigt fick jag ett sms av älskade Molly så jag bestämde mig ringa upp henne för hennes underbara röst. När jag la ifrån mig mobilen så smög Lina kittla mig ryggen. Då skrek jag lite till och sa " Hörru du!" Så sprang hon , jag tog en vatten pistol och sprang och jagade Lina.

19.00*


Vi tänkte gå ner till rix fm festivalen för stötta Molly. Jag bara såg Molly sprang mot henne och kramde o kysste såklart. Molly sa " Ska bara kö Unchiend sen kan vi gå äta frukt okej? " Jag sa " Gärna lycka till gumman " och gav henne en pann puss. När Molly kom så började vi sitta oss ner och fika o åt frukt. Molly lutade sitt huvud på min axel så jag började lyfta upp Molly så satt hon i mitt knä istället , så la hon huvudet mot bröstet.


22.00*


Rix fm teamet ropade på Molly för dem var tvugna att åka. Jag kysste Molly och sa hejdå. Vi berge oss hem åt efter Rix fm. Vi var så trötta. Jag tog min necciär och gick in badrummet tog en dusch sen borsta tänderna. Jag gick till mina syskon sa godnatt och till mamma o pappa. Jag kom in i gästrummet så byte jag till ett linne och la mig i sängen. Jag var lite sömnig jag tog ur min mobil ifrån mina jeans checka min twitter. Reetweeta ett par stycken sen skrev jag " Chill in hometown see you soon <3 "


Nästa dag*

Det var morgon jag steg upp och sträckte på mig och gick till en spegel gnugga lite på ögona. Bordet var dukat i köket och mamma gräddade våfflor. Mamma sa " God morgon Eric " jag sa " God morgon mamma "sen slog jag mer ner i köksbordet och började äta lite av min våffla. Jag frågade " Kan inte vi gå spela golf idag? " Mina syskon ville hemskt gärna göra det. Vi åkte till golf banan körde lite.


Två veckor senare *

Det gick snabbt mina två veckor med min älskade familj. Imorgon ska jag till studion och hålla på. Jag kom hem så kände jag hade ont i ryggen men fattade inte varför. Så skrev jag de på twitter fick mycket " Åh stackars dig <3 " Jag är orolig hur de känns när jag ska till Norge. Kommer bli roligt se Tone igen. Jag la mig i soffan och kollade på " Solsidan " Sen gick jag in och la mig.


Så det var länge sen ett kapitel kom! Hoppas ni gillar den :)

Av Moa Gustafsson - 30 juli 2012 18:58

31/7 Norway cup , Norge tv2

1/8 Somartid Norge

3/8 Pridefetivalen , Sverige

4/8 Sommarkrysset , Sverige

6/8 Lotta ¨på Liseberg , Sverige


Idag: studion


Ända jag vet om Eric just nu. Ska ni nånstans på någon av dem ställerna? Säkert ska jag till Sommarkrysset meen hoppas på de:)


 


Av Moa Gustafsson - 30 juli 2012 18:00

 

Innan Eric blev ihop med Molly hade han en flickvän som hette Michelle

Av Moa Gustafsson - 30 juli 2012 17:58

 

Eric håller på att skriva ny musik som släpps i vår :D

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards