erickhaledhot

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Moa Gustafsson - 11 mars 2012 20:35

ERIC ÄR MED PÅ ROBINS. PÅ SVT NU PÅ LÖRDAG PÅ SVT KL 21 MISSA INTE!

Av Moa Gustafsson - 11 mars 2012 19:28

           

Av Moa Gustafsson - 11 mars 2012 17:35


Nu var det final för Melodifestivalen 2012. Eric var på reption och tränade att lämna sångfågeln på sitt eget sätt.

  

Cassandra satt och pratade lite med Molly när Eric hållde på. Molly var glad se Eric igen sa hon. Cassandra fick ett dåligt samvete och sa " Är du avudsjuk jag tillsammans är med Eric nu? " Molly sa " Lite bägge och faktiskt för Eric fanns alltid för mig och jag fanns för han , men jag har gått vidare och han har också gjort det". Cassandra sa " Du får vara med Eric ikväll så kan jag umgås med Danny ". Molly vart förvånadoch sa " Va? Är du säker? Men söta Cassandra tack så hemskt mycket." Nu var det kväll nu smäller det vem ska till Baku. Vinnaren är...... Loreen! Danny vart ledsen och jätte besviken. Cassandra gick med Danny och Molly och Eric festade på efterfesten.

  

Danny vart lite gladare när Cassandra var med han. Senare sa Danny " Jag hade mycket bättre låt och sa jävla schlagerlåt som vann ". Eric , Molly och Loreen trodde Danny skulle ta hem Melodifestivalen men hamnade på andra plats igen då.

Stackars Danny :'(



Kort kapitel men snälla kommentera mer på inläggen det är inte så roligt att blogga då :( spelar ingen roll om du har en blogg eller inte random/ Anonym. Var inte blyga


Av Moa Gustafsson - 11 mars 2012 17:16

             

Av Moa Gustafsson - 11 mars 2012 17:03

BLÄDDRA FRAM TILL 25.37 DÅ KOMMER JOSEFIN INTERVJUA ERIC

Av Moa Gustafsson - 11 mars 2012 16:12

   

Jag trodde först han var galen han skulle flyga för han är ju höjdrädd

Av Moa Gustafsson - 11 mars 2012 16:07

 Ni minns Eric sa han skulle ha en överraskning det här var överraskningen jag hade förväntatat någotroligare men det har varett helt as grymt nummer!

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards