erickhaledhot

Alla inlägg under juni 2013

Av Moa Gustafsson - 18 juni 2013 13:03

Eric Saade , anländer till plåtningen med stora solglasögon - som en riktig stjärna.

Han är morgontrött men är redo förvandlas till sin idol Micheal Jackson.

- Jag tror att alla som sysslar med pop har formats av Micheal på nåt sätt. Det är klart jag inspirerats. Det skulle bli helt fantastiskt att få skriva med honom , jag hade velat spela in en låt med kungen av pop!

Vilken är din favoritlåt med Micheal?

- Det går inte att svara på. Då är man inget riktigt fan om man har bara en favorit haha.

                                                  
Eric är aktuell med singeln Coming home och till hösten kommer plattan Forgive me.

                                                  
  En skiva som är mer personligt än tidigare material han har släppt

- Den här plattan är mörkare , det är första gången jag skriver något personligt. Det handlar om att gå från något som jag tycker var en misär till något som är jättebra igen.

Plattan heter ju Forgive me, handlar det om ditt ex Molly Sandén?

- Den handlar om att förlåta sig själv.

Du hade twittrat att du vill att man ska ligga till din nya musik , hur tänkte du då?

- Haha , ja allstå jag tänkte inte så mycket , det kanske blev lite fel. Men den nya plattan är mer rytmiskt och sexig.

I höst kommer du vara med i  Ladies night , berätta om det!

- Jag har fått den frågan i flera gånger år om att vara med där , men tackat nej. Men nu kommer jag få vara med och göra om showen. Det ska bli kul , nu har jag chansen att göra något ballt.

Hur går det med kärleken?

- Inga kommentarer på det. som alltid.

Jag är mystiskt , skriv det.


Eric Saade

Ålder: 22 år

Bor: Stockholm

Aktuell: Med singel och en ny platta , samt Ladies night i höst.


Kavaj H&M 799kr

Byxor H&M 499kr

Skjorta , Moods ( norge ) 1 900kr

skor Rizzo , 1995kr

 

Så står det i tidningen



Av Moa Gustafsson - 17 juni 2013 20:05

 

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards