erickhaledhot

Alla inlägg under maj 2012

Av Moa Gustafsson - 25 maj 2012 07:45

Eric är i spaninen nu därför har inte hänt så mycket!

Av Moa Gustafsson - 23 maj 2012 17:49

En GlAD 3:A

Av Moa Gustafsson - 22 maj 2012 18:30

Igår var vi på Mollys realeseparty och efter firade vi hennes syster Frida. Det var roligt , vi åt tårta och mycket annat gott. Vi gav henne ett halsband. Frida sa " Tack så hemskt vacker " och satt på sig den. Mimmi frågade om vi ville sova över vi tackade såklart ja.

 

*Nästa dag

Nu var det morgorn vi satt åt frukost vid balkongen. När vi åt klart packade vi våra väskor och skulle ge oss iväg till Stockholm för i morn släpps Molly album. Eric sa " Imorn släpps ditt album som vi har väntat på! Jag måste köpa en present till Alex han fyller också i morn " Molly sa " Vad ska vi köpa till Alex? Jag har en idé vi kan ha en överrasknings fest " Eric nickade och log o sa " Låter en kanon idé kan vi göra så här jag kör iväg han runt , så fxar du gästerna o maten sånt?" Molly kramade mig och sa " Självklart älskning nu hyr vi Pure "

Nu var det kväll vi var trötta och slitna efter igår. Vi bara bytte om sen gick vi bara la oss. Jag gav Molly en natt puss på mun och vi hållde i handen när vi sov.

 

*Alex födelsedag och Mollys albumsläpp

Nu var det morgorn jag gick tog en snabb dusch medans Molly låg och Sträckte sig i sängen. När jag kom ut genom dusceh gick jag förbreda frukost så gick Molly in duschen. Nu vi satt och åt o njute av solen. Molly sa " jag går förbreder Pure så kör du iväg Alex, messar dig när vi är redo " Jag sa " Låter bra vi ses ". Jag åkte hem till Alex och hämtade han. Alex sa " Tja bro vart ska vi? " Jag sa " Grattis på födelsedagen bro och tänkte vi kunde åka en " siecint " . Alex sa " Tack så mycket och sa idag släpps Molly album också va? " Jag sa" Ja det gör det! "

 

5min senare sms ifrån Molly " Hej Babe vi är redo och klara så ni kan börja åka till Pure puss " Eric sa " Ta på dig en här så får du en överraskning " Alex satt på sig den och jag sa " inte tjuvtitta" Jag gick ut ur bilen och släpte ut Alex och guidea han till dörrn med ögonbildern. Jag sa " Är du redo?" Alex sa " ja... jag är så spänd " Jag sa " vad bra! Lets Goooo! " Alla i hela rummet skrek " Surprise! " Alex vart så gladoch målös o fick glädjetårar. Alex gick fram och gjorde en grupp kram med mig , Molly , Tomas , Edin , Rim , Alvado och

Jennifer . och sa " Vilken överraskning älskar er guys! ".

 

*Kväll

Nu festade vi gärnet och sen kom Alex flickvän tillsammans med Mollys syrror. Vi gick till baren och beställde två drinkar. Sen rörjde vi ner till dansgolvet! Det vart fest hela natten lång. När festen var över åkte vi hem o sov i morn blir det bara en slappedag.


Vad tycks? :)

Av Moa Gustafsson - 22 maj 2012 17:27

http://saadistforever.bloggplatsen.se/ Följ Emmys Eric blogg! Hon behöver följare! hjälp henne! Hon är otroligt duktig tjej!:D

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards