erickhaledhot

Alla inlägg under maj 2012

Av Moa Gustafsson - 11 maj 2012 17:46

Det var då. Eric Saade och Molly Sandén skålar tillsammans på ett hotell i Tällberg efter Melodifestivalen. Kärleksparet har sedan dess gått skilda vägar men nu kommer de båda till Dalarna igen. Det var då. Eric Saade och Molly Sandén skålar tillsammans på ett hotell i Tällberg efter Melodifestivalen. Kärleksparet har sedan dess gått skilda vägar men nu kommer de båda till Dalarna igen.

 

Nu är de tillbaka på samma scen: Eric Saade och Molly Sandén kommer båda till Falun den första juni.

Deras omskrivna kärleksförhållande tog slut förra året. Men nu ska de båda artisterna uppträda på samma scen. Och scenen står på Stora torget i Falun.

I samband med Falukalaset kommer Rix FM Festival till Falun. Den 1 juni blir det gratis konsert och förutom Molly och Eric deltar Lisa Miskovsky, Erik Hassle, Broken Door och Panetoz.

Molly, Eric, Lisa och Erik behöver kanske ingen närmare presentation men av de mera okända artisterna kan vi berätta att Broken Door består av duon Pier och Tobias och hade förra året några vällyssnade låtar i "Hey You" och "Angel". Nu är de aktuella med sitt första album.

Panetoz består av fem unga killar och deras hittills mest kända hit är "Dansa Pausa" som spelas flitigt i de kommersiella radiokanalerna.

Av Moa Gustafsson - 11 maj 2012 17:22


Idag åkte vi ner till Helsningborg hälsade på familjen. Molly och jag var framme vid 14:00 kom , min familj stog utan för tågstationen väntade på mig och Molly. Molly sa " Det kommer bli roligt att umgås med din familj igen ". Jag sa " Roligt att du tycker det gav Molly en kindpuss. När vi framme vid mitt barndomshus så började jag leka med mina syskon medans Molly pratade med min syster Lina.

 

*Middag

Nu är det dax för middag , vi beställde libeniskmat och slog oss ner i vardagsrummet och kolla på tv.

Jag och Molly satt och gosade , vi tog mat ifrån gaffeln mot mun mot mun för smaka varandras mat. Vi kollade på lite på Lets Dance och VM-Hockey.

 

* Kväll

Nu var det kväll alla ska skulle gå sova jag och Molly gick la sig i mitt gamla sovrum. Jag sa " Godnatt hjärtat " Molly sa " Godnatt rarling , gav mig en puss på pannan la huvudet under min hals.

 

*Nästa dag


Vi gick ut och tittade lite runt i gamla Kattarp. Men imorn är det en stordag!

Vad tycker ni?! skriv va inte blyga! mhm! vad kan vara stordag vara det får ni reda på nästa kapitel!

Av Moa Gustafsson - 9 maj 2012 18:48

Den första 1 juni kommer Eric vara på rixfm! Nån ska dit? :)

Av Moa Gustafsson - 9 maj 2012 17:50

Tänk det var typ 1 år sedan Eric åkte till Tyskland för Eurovision song Contest!

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards