erickhaledhot

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Moa Gustafsson - 24 oktober 2012 19:35

Av Moa Gustafsson - 24 oktober 2012 18:52

Gulligt slut han typ duckar :D

Av Moa Gustafsson - 24 oktober 2012 18:49

Av Moa Gustafsson - 24 oktober 2012 15:42

Det finns en Eric poster i den nya Frida!! Så set den ut på bilden.KÖP KÖP!

Av Moa Gustafsson - 24 oktober 2012 15:37

Saade vänder sig till
J-Son för nya singlar
24 oktober, 2012
Efter nästan ett helt år utan ny musik var det dags för Eric Saade att gå in i studion igen för att ta fram nytt material. Efter framgångarna förra året, med albumen Saade vol.1 och Saade vol.2 som båda sålde platina, valde Eric att återigen vända sig till J-Son för låtskrivandet. Men den här gången blev det på norsk mark, i Oslo och Trondheim, tillsammans med producenterna Element och Dsign som tidigare producerat åt bl.a Cee Lo Green och Alexandra Burke.

Resultatet blev två nya singlar som släpps idag; Marching och Miss Unknown

?Det är alltid kul att skriva åt Eric. Vi har en bra kemi i studion och den blev inte sämre av att få arbeta med Element och senare även Dsign. Det är alltid inspirerande att få arbeta med så talangfulla musiker?, säger J-Son.

Efter att tidigare ha skrivit mest rak popmusik åt Eric, valde J-Son att gå en annan väg denna gång.

?Jag känner att det vi nu har skrivit, jämfört med tidigare, är mer urban-influerat och mycket mer internationellt. I allt från texterna och attityden till själva musiken. Men det är fortfarande popmusik?, säger han.

J-Son som tidigare balanserat sin egen musikkarriär med sitt låtskrivande men känner nu att han hittat rätt och kommer att satsa en stor del av sin tid på just låtskrivandet.

?Jag kommer att ha full fokus på låtskrivandet den närmsta tiden. Men jag kommer också att släppa en EP-serie med eget material som är för mina J-Son fans som har saknat min musik. Efter det kommer jag hålla mig lite i bakgrunden, men vem vet? Jag kanske dyker upp någonstans om det är ett projekt som tilltalar mig?, avslutar J-Son med ett leende.





Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards