erickhaledhot

Alla inlägg den 3 november 2013

Av Moa Gustafsson - 3 november 2013 19:09

(Artikkel fra 24/10-13)
Saade: "Ladies Night är en sjuk grej"

"Jag kommer in med ett popmedley som bryter av. Det blir helt magiskt!", säger före detta Kattarpsbon Eric Saade om fredagens Ladies Night i Helsingborg.
Några frågor till Eric Saade, som är med i showen Ladies Night på Helsingborg arena på fredagskvällen.

Hur peppad är du på Ladies night?

- Det ska bli väldigt roligt att komma hem till Helsingborg. Ladies Night är en sjuk grej, om jag ska vara ärlig. När det inte är några killar i publiken blir tjejerna helt galna. De släpper loss, dansar och sjunger med i varenda låt. De är så närvarande, och det är ovanligt att se. Speciellt hos en svensk publik som ofta är tillbakadragen.

Tjejer i publiken och killar på scen. Vad är det som är bra med det?

- Jag tycker det är bra att tjejerna får en kväll där de fyller arenan alldeles själva. Jag kan ju bara tänka mig hur det ser ut annars, 99 procent killar som kollar på hockey. Och sen vill de kanske hellre se manliga artister för att det är roligare än ett gäng konkurrerande, snygga brudar på scen.

Vad ska du göra som "special guest"?

- Jag är inte en del i showen på samma sätt som de andra, jag ska göra min egen grej. Jag kommer in med ett popmedley som bryter av. Det blir helt magiskt!

Du fick en del kritik för ditt milf-skämt mot Petra Mede i Eurovision. Passar du dig för sånt nu på Ladies Night?

- Nej, jag hade gärna dragit skämtet igen. Jag tycker det är löjlig kritik. Både Petra och jag tyckte det var roligt, så ingen involverad blev kränkt. Jag tror bara att folk vill ha nåt att klaga på.

På lördag ska Björn Kjellman imitera dig på tv. Hur skumt känns det?

- Jo, hela grejen är ganska konstig. Men det är roligt, för jag har aldrig gjort ett program där jag inte sjunger. Man får lära känna mig mer. Och Björn Kjellman imiterar mig jävligt bra. Det är nästan läskigt.

Vad händer annars?

- Jag har precis avslutat min Skandinavienturné. Nu blir det Ladies Night och sen blir det utlandet. Vi håller på och förhandlar med en utländsk manager. Jag har gjort mitt i Sverige just nu och ska satsa på Europa och resten av världen.

Det ryktas att du ska leda Melodifestivalen, stämmer det?

- Nej. Jag känner att musik är min grej, så jag håller mig till det.


Kom på jag sparade den här intervjun men kommer ej ihåg vilken tidning tyvärr!

Av Moa Gustafsson - 3 november 2013 12:50

Av Moa Gustafsson - 3 november 2013 12:46

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards