erickhaledhot

Alla inlägg den 26 november 2013

Av Moa Gustafsson - 26 november 2013 21:13

Eric Saade har blivit sambo med dansaren Emma Andersson - som står skriven på artistens adress på Kungsholmen i Stockholm. Foto: All Over Press
Eric Saade har tagit ett nytt steg med kärleken Emma Andersson, 19.
Nu är paret sambor, skrivna på Erics adress på Kungsholmen i Stockholm.
? Han vill inte lägga något fokus på det eller snacka om det, säger Saades manager Tomas Lingman.

I somras drog Eric Saade, 23, på semester med dansaren Emma Andersson, 18, från Helsingborg. Paret njöt av solen i Mexiko och la upp bilder från semestern på Instagram. Bland annat kallade Eric den mystiska brunetten för "babe".
? De tycker väldigt mycket om varandra, sa en uppgiftslämnare till Expressen då.
Och nu har paret tagit ett nytt steg i sitt förhållande. Sedan den 29 oktober står Emma skriven på Eric Saades adress på Kungsholmen i Stockholm. Något som bekräftas av managern Tomas Lingman.
? Det finns inte så mycket att säga om det tycker jag. Det är inget han vill prata om. Han vill inte lägga något fokus på det eller snacka om det, säger Lingman till Expressen.se.
Men de är sambor och förhållandet är så seriöst?
? Ja, det kan man säga. Det får man tolka som man vill, säger Lingman.
Emma och Eric träffades på nattklubben Pure, ett stenkast från Stureplan i Stockholm, då Saade var ute med personer ur sitt dansteam. De ska genast ha fattat tycke för varandra, och delar bland annat intresset för dans.

http://www.expressen.se/noje/extra/eric-saade-sambo-med-nya-karleken/

Av Moa Gustafsson - 26 november 2013 19:00

Bildspel: Klicka för att starta

Hon var hans mystiska kärlek.

Nu har Eric Saade och Emma, 19, blivit sambos.

 

Redan i februari började spekulationerna.

Hade Eric Saade gått vidare och träffat en ny tjej, efter uppbrottet från Molly Sandén?

Då pekade fansen ut då 18-åriga Emma som Saades nya kärlek.

Eric Saade har sedan dess mörkat romansen.

Men nu har paret flyttat ihop, i Erics lägenhet på Kungsholmen i Stockholm.

– Du får tolka det som du vill. Jag har inga kommentarer över huvud taget om det är. Det är inget Eric vill prata om, säger hans manager Tomas Lingman.

”Jag var olycklig”

I somras talade Eric Saade ut om tiden efter uppbrottet från Molly Sandén.

– Man blir ego när man är singel. Jävligt ego. Och jag gillar inte det, sa han då.

Hur såg ditt liv ut då?

– Jag var olycklig och väldigt stängd. Jag träffade inte så mycket folk. Sedan blev det tvärtom en period. Jag blev singel och var ute och festade hela tiden, sa han då.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article17915459.ab

JAG ÄR SÅ GLAD FÖR HANS SKULL!

Av Moa Gustafsson - 26 november 2013 18:41

 

Av Moa Gustafsson - 26 november 2013 18:38

Av Moa Gustafsson - 26 november 2013 18:35

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards