erickhaledhot

Alla inlägg under maj 2012

Av Moa Gustafsson - 7 maj 2012 19:57


Imorse när jag vaknade var jag så trött efter mina 15 stopp i Sverige. Men det var sjukt roligt!

Saknar mina fans började skriva på min twitter " I'm miss my all my fans Big love " Nästa dag gick jag ner till studion jobbade med en ny låt den heter Imagine.

Jag hade den hemlig länge för mina fans , sen avslöja jag och norska sångerskan Tone Damali.

 

 

* Efter studion

När jag vare äntligen klar för idag i studion , så gick jag ner på stan fikade med Molly. Jag sa till Molly " Wow du ser strålande vacker ut " Molly log och skrattade och sa " Men det är du som är vacker " Molly tog ett wienerbröd och fanta , själv tog jag chokladboll och cocacola. Satt vi och fikade , jag tog min hand i Mollys hår lyfte bakom örat och Molly täckte över oss med jackan när vi började kyssas.

 

* Hemma hos Eric

Vi åkte hem till mig och låg kollade på tv och tittade på " Shutter island " Molly somnade i soffan , jag ville inte väcka henne , så jag lyfte henne försiktigt och la henne i min säng. När jag la Molly ner så bytte jag mig om för att sova sedan släckte jag lampan och gav Molly en pann puss :*.

 

* Nästa dag

Kl var 09:00 , smög upp gjorde  lite frukost medan Molly sov. ca 5min senare kom Molly sa " Godmorogon sötis "  Jag vände mig om sa " Godmorgorn sweetiie , har du sovit gott? " Molly sa " Ja det har jag , Molly gick fram till Eric hållde han runt midjan och sa " mmm! Äggröra , bacon och rostade mackor vad gott och gav Eric en kind puss "

 

När vi åt klart åkte vi till Helsingborg i Kattarp.

Förtsättning följer! Vad tycker ni om den första novellen? Skriv jättegärna vad ni tycker <3

Av Moa Gustafsson - 7 maj 2012 18:34

Jag har bestämt det blir noveller igen kommer i morn eller i helgen :D då vet ni novellerna är på gång

Av Moa Gustafsson - 6 maj 2012 18:29

 Vill ha sånt!

Presentation


Hej jag är en tjej som är 15 som älskar Eric Saade , jag gillar många fler artister! om du har egna bilder på Eric eller tips så kommentera eller maila mig moa.gustafsson@hotmail.com

Fråga mig

42 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bästa med bloggen?
 bilderna
 får info
 för det handlar om Eric

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards